Alimentele şi băuturile care îţi salvează cu adevărat sănătatea
2762
sursa: eva.ro Obiceiul de a mânca sănătos este unul dintre cele mai importante lucruri pe care le poţi face pentru tine şi sănătatea ta. Potrivit eva.ro, alimentele şi băuturile pe care le consumăm zilnic au un impact semnificativ asupra organismului nostru. De asemenea, expertul a constatat că în urma cercetărilor făcute în ultima vreme există câteva alimente pe care te poţi baza pentru a avea grijă de sănătatea ta:
1. Fisticul crud
Majoritatea persoanelor se feresc de nuci şi seminţe, deoarece consideră că au un conţinut ridicat de grăsimi şi favorizează creşterea în greutate. Dr. Oz recomandă consumul oleaginoaselor crude, în special fistic, deoarece atunci când sunt mâncate în cantităţi moderate pot să aducă multiple beneficii organismului. De exemplu, fisticul conţine o cantitate mare de grăsimi sănătoase care au un rol esenţial în scăderea colesterolului rău, protejând inima de boli.
Consumă un pumn mic de fistic ca gustare între mesele principale, deoarece ţine de foame şi este mai sănătos decât să optezi pentru dulciurile rafinate!
Un studiu recent scoate la iveală un alt beneficiu adus de consumul de fistic şi anume acela de a împiedica apariţia diabetului. Se pare că anumite substanţe care se regăsesc în fistic sunt responsabile de menţinerea unui nivel stabil al glicemiei în sânge.
2. Vinul roşu
Doar atunci când este combinat cu sportul, vinul roşu consumat în cantităţi moderate poate să-ţi protejeze inima de boli. Un studiu recent realizat atestă faptul că vinul roşu scade colesterolul rău şi protejează vasele sanguine de formarea plăcilor de aterom doar atunci când este asociat cu mişcarea efectuată cu regularitate.
Cercetarea arată că vinul roşu face bine chiar şi în situaţia în care ai hipertensiune arterială, însă trebuie consumat în cantităţi mici şi combinat cu exerciţiile fizice.
3. Cafeaua
Expertul o recomandă în cantităţi mici, deoarece aduce multiple beneficii pentru sănătate. Pe lângă efectul revigorant, Dr. Oz susţine că o nouă cercetare a scos în evidenţă faptul că o ceaşcă de cafea consumată înainte de somnul de după-amiază creşte productivitatea şi te ajută să te concentrezi mai bine. Astfel că înainte de odihnă poţi să bei o ceaşcă mică de cafea simplă pentru a beneficia de acest efect.
4. Ceaiul
Persoanele care obişnuiesc să consume 4-5 căni cu ceai pe zi îşi reduc riscul de deces cu până la 57%, susţine specialistul. Astfel că este recomandat să înlocuieşti cantităţile exagerate de cafea cu o cană de ceai verde sau din plante medicinale.
5. Fructele
Este binecunoscut faptul că fructele proaspete şi legumele ne îmbunătăţesc considerabil sănătatea. Însă, un nou studiu scoate la iveală şi faptul că persoanele care obişnuiesc să consume zilnic 1-2 fructe au un risc cu 40% mai mic de a suferi de boli cardiovasculare spre deosebire de cei care nu le includ în dieta lor.
25.01.2019
17:19
15.01.2019
08:30
21.12.2018
07:30
15.12.2018
13:00
13.12.2018
08:30
12.12.2018
08:30
10.12.2018
14:38
05.12.2018
17:04
26.11.2018
14:39
22.11.2018
14:02
16.10.2018
08:02
09.10.2018
09:02
12.08.2026
03:14
12.08.2026
02:26
12.08.2026
02:17
12.08.2026
00:52
11.08.2026
23:41
11.08.2026
23:23
11.08.2026
22:49
11.08.2026
21:49
11.08.2026
21:11
11.08.2026
20:37
11.08.2026
20:22
11.08.2026
19:43
11.08.2026
19:18
11.08.2026
18:59
11.08.2026
17:45
11.08.2026
17:31
11.08.2026
17:29
11.08.2026
17:27
11.08.2026
17:23
11.08.2026
16:57
11.08.2026
16:55
11.08.2026
16:16
11.08.2026
15:30
11.08.2026
15:18
11.08.2026
15:14
Putin, la Universitatea din Novosibirsk: „Nu mi-a fost frică niciodată de nimic”, nici de „ameninţările” inteligenţei artificiale
De ce e atât de greu să pui un preț corect pe inteligența artificială și pe consumul de tokeni
Manevra secretă a avionului prezidențial al lui Trump după summitul NATO de la Ankara declanșează scandal la Washington
Elicopter american lovește cu rachete Hellfire un cargo panamez care a sfidat blocada porturilor iraniene
















