04:40:05 08.12.2021
Stiri

VIDEO // Dodon vrea să INTERZICĂ finanțarea presei de LIMBĂ ROMÂNĂ prin intermediul Departamentului pentru Relația cu R. Moldova din cadrul Guvernului României

Actualitate 12.06.2020 14:14 Vizualizări5255 Autor: Ziarul National
VIDEO // Dodon vrea să INTERZICĂ finanțarea presei de LIMBĂ ROMÂNĂ prin intermediul Departamentului pentru Relația cu R. Moldova din cadrul Guvernului României


Președintele Igor Dodon este deranjat că unele intituții media din R. Moldova sunt susținute prin intermediul unor proiecte finanțate anterior de Ministerul pentru Românii de Pretutindeni, iar mai recent - de către Departamentul pentru Relația cu R. Moldova din cadrul Guvernului României.

Președintele Dodon a fost deranjat astăzi de o întrebare adresată de portalul Deschide.md în timpul live-ului său de pe Facebook, despre „rapoartele-țâță” transmise lui Vladimir Putin, așa cum se lăuda personal în niște filmulețe video. Șeful statului a evitat să răspundă direct la întrebare, însă a atacat colegii de la Deschide.md.

Citește și: VIDEO // Noi FILMĂRI cu Dodon, Plahotniuc și Iaralov. Șeful statului povestește că merge la RAPORT la conducerea Federației Ruse: „Eu scriam notele lui Putin...”

„Stimați reprezentanți de la Deschide și celor care vă finanțează din bugetul altor state, cu toată stima și respectul față de statele respective... Apropo, când vorbim de influența externă în mass-media și așa mai departe... Acesta este un lucru important și pe viitor trebuie să vedem și unele aspecte legislative la capitolul acesta”, a spus astăzi Dodon, în cadrul emisiunii „Președintele răspunde”.

Citește și: VIDEO // Noi imagini în care Dodon se laudă lui Plahotniuc cum „striga” la Kozak

Spre deosebire de Guvernul României și instituțiile din Occident, care desfășoară concursuri publice de proiecte pentru sprijinirea mass-mediei din R. Moldova, „Exclusiv Media” SRL, companie afiliată socialiștilor, a primit în 2016, prin intermediul unui off-shore din Bahamas, peste 33 de milioane de lei, iar în afacerile media tutelate de Dodon figurează și Igor Ceaika, fiul fostului procuror general al Rusiei.

CITIȚI și DECLARAȚIE // Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”; două ziare, două case de publicitate și cinci portaluri de știri

Prietenii tăi merită să știe ASTA!

Stiri relevante
Top stiri

Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
06.12.2021 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // Un pas inedit, corec...

03.12.2021 09:12 Nicolae Negru Nicolae Negru // Aisbergul lui Șor

29.11.2021 13:58 Ziarul National Ioan Aurel Pop, președintele Academie...

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Considerați judicioase acțiunile CEC și ale justiției în cazul alegerilor locale noi de la Bălți: excluderea din cursă a candidatului Partidului „Șor”, Marina Tauber, și organizarea turului doi de scrutin pe 19 decembrie cu următorii doi candidați?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2021. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md