07:06:24 01.04.2020
 
Stiri

DECLARAȚIE // Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”; două ziare, două case de publicitate și cinci portaluri de știri

Social 19.02.2020 11:54 Vizualizări1099 Autor: Ziarul National
DECLARAȚIE // Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”; două ziare, două case de publicitate și cinci portaluri de știri


Spațiul mediatic al R. Moldova este invadat și controlat de către Federația Rusă în urma „acțiunilor subversive” întreprinde sub patronajul președintelui Igor Dodon, acuză Mișcarea Politică UNIREA (MPU).

„Suntem în fața unei situații când Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”; două ziare, două case de publicitate, cinci portaluri de știri și/sau rețele de socializare”, se arată într-o declarație a MPU.

Mai mult, fiul fostului procuror general al Rusiei, Igor Ceaika, partenerul de afaceri al fratelui șefului statului, a ajuns să dețină posturi tv în R Moldova.

„Mișcarea Politică UNIREA condamnă comportamentul ilegal și degradant al lui Igor Dodon și al grupării sale de trădători de neam și țară. Constatăm că printre noi sunt și asemenea personaje care, în schimbul protecției primite din Rusia și a posibilității de a fura împreunî Moldova, sunt gata să vândă tot, și ceea ce nu le aparține, inclusiv viitorul R. Moldova. Ne vom adreasa din nou procuraturii, dar și organismelor internaționale în legătură cu modul laș și mârșav prin care Igor Dodon procedează ca un escroc, acționează în numele Rusiei și pentru Rusia, folosind în acest sens funcția de președinte al R. Moldova, folosind cetățenii R. Moldova pe post de cobai sau carne de tun pentru iluziile și manipulările fabricate la Kremlin, dorind să facă din noi toți idioți utili ai Rusiei, așa cum este el”, acuză unioniștii.

Declarația Mișcării Politice UNIREA:

„Mișcarea Politică UNIREA constată că, începând cu 27 decembrie 2019, numitul Igor Dodon (prin interpusul său Vadim Ciubara) și Igor Cheaika, cetățean al Federației Ruse, fiul fostului procuror general al Rusiei, au devenit, oficial, parteneri de afaceri, moguli media, care dețin, împreună, posturile de televiziune „Primul în Moldova” și „Accent TV”, prin intermediul companiei „Telesistem TV” SRL.

Acest lucru este confirmat și prin declarațiile oficiale depuse la CCA de către ambele posturi TV - http://www.audiovizual.md/fi…/Primul%20%C3%AEn%20Moldova.pdf și http://www.audiovizual.md/files/Accent%20TV.pdf. Astfel, în pct. 7 din declarațiile celor două posturi TV este menționat că beneficiarii „Telesistem TV” SRL sunt: Ciubara Vadim - cetăţean al Republicii Moldova, cu partea socială de 49%, și Igor Cheaika - cetăţean al Federaţiei Ruse, cu partea socială de 51%. De fapt, Ciubara și Cheaika dețin aceste cote la „Media Invest Service” SRL (“Медиа Инвест Сервис” OOO) din Rusia - https://zachestnyibiznes.ru/…/1157746202570_7729449742_OOO-… , companie care, la rândul său, deține “Telesistem TV” SRL din RM. Anterior datei de 27 decembrie 2019, Igor Dodon a deținut, prin Vadim Ciubara, cota de proprietate de 100% în „Media Invest Service” SRL și, respectiv, în „Telesistem TV” SRL.

Despre tranzacția din 27 decembrie 2019, Igor Dodon, a anunțat pe data de 26 decembrie, în cadrul emisiunii TV “Puterea a 4-a”, de la televiziunea N4 -
https://www.facebook.com/100001711429421/posts/2690668411000180/?d=n - cităm: “curând postul “Primul în Moldova” va avea proprietari din Rusia”.

În plus, Igor Dodon (prin Ciubara) și Cheaika, prin aceeași “Media Invest Service” SRL din Rusia, sunt proprietari și ai Casei de vânzări de publicitate “Media Contact” SRL din RM, care gestionează publicitatea următoarelor pagini de internet ale rețelelor de socializare și portaluri de știri: odnoklassniki.ru, vkontakte.ru, mail.ru, unimedia.info, noi.md etc.

Anterior, Igor Dodon și fratele său, Alexandu Dodon, au înființat - împreună cu Igor Cheaika - alte, cel puțin, trei companii în Rusia: “Archpley Development” SRL, “Operatorul industrial de mediu” SRL și „Agrofactory” SRL.

Mai mult, Igor Dodon, prin intermediul unui alt interpus al său, Corneliu Furculiță, deputat PSRM, deține și 100% din cota de proprietate a “Exclusiv Media” SRL, companie care deține posturile NTV Moldova” și “Exclusiv TV, care retransmit în RM posturile TV din Rusia: “NTV” și “TNT”. “Exclusiv Media” SRL deține și ziarele “Argumenti i Fakti”, “Komsomoliskaya Pravda”, dar și Casa de vânzări de publicitate “Exclusive Sales House” SRL.

Astfel, suntem în fața unei situații când Igor Dodon deține, prin intermediari, cel puțin patru televiziuni: „Primul în Moldova”, „Accent TV”, „NTV Moldova” și „TNT”, două ziare, două case de publicitate, cinci portaluri de știri și/sau rețele de socializare.

Este de notorietate faptul ca TV „Primul in Moldova” retransmite televiziunea „Pervii Kanal” din Rusia, principalul canal de propagandă al lui Vladimir Putin, unde stirile sunt cenzurate, iar tot continutul difuzat este veficat, inclusiv de serviciile speciale ruse pentru asigura „calitatea necesara” a propagandei in favoarea regimului Putin. Aceleasi lucruri se intampla si la canalele „NTV” si „TNT”, precum si in toata presa rusa.

Astfel, observam ca intoxicarea spatiului mediatic al RM cu propaganda si minciuni are loc cu concursul direct si sub patronajul lui Igor Dodon, care nu actioneaza in interesele RM, nu actioneaza ca presedinte al RM, nu ca om de stat, ci ca o sluga umila si jalnica, ca o unealta, ca un obiect de unica folosinta in mainile imperialistilor de la Moscova, care il pun sa-si otraveasca informational propriul popor, iar ii schimb ii ofera cote-parti din afaceri din RM, controlul asupra carora este transmis Rusiei, Dodon si cu apropiatii sai ramanand la mila lor in ceea ce priveste impartirea profiturilor.

In spatele acestor afaceri se gaseste, ceea ce este cunoscut, ca fiind dosarul finantarii ilegale a PSRM, intrucat intretinerea unor insitutitii media in RM, in special televiziuni, presupune costuri de sute de mii si milioane de euro, lunar si anual.

Este evident faptul, ca de la bun inceput, aceste afaceri au apartinut Rusiei, Dodon si Ciubara fiind ei insisi niste interpusi, iar in decembrie 2019, Rusia, prin Chaika, si-a trecut, oficial, pe numele sau, afacerile in cauza, preluand pachetul de control, de 51% din actiuni.

Astfel asistam la o dubla crima impotriva RM, cand: pe de o parte presedintele RM este de fapt un agent de influenta al Federatiei Ruse in RM, mascandu-se in om de paie si partener de afaceri prin SRL-urile din Rusia, iar pe de alta parte, spatiul informational al RM este inundat si invadat de propaganda rusa, prin firme inregistrate in RM, cu control din Rusia, care storc de bani de pe piata noastra publicitara, iar profiturile se duc, tot, in Rusia.

In mod deliberat, Dodon a creat si patroneaza pe piata media o situatie imposibila si aberanta, cand noi toti suntem otraviti cu propaganda rusa, tot noi platim pentru otrava, iar profitul pleaca la Moscova, la Chaika si Putin.

Mai nou, din acest profit, stors din RM, Igor Chaika, partenerul de afaceri din Rusia ai lui Igor Dodon, urmeaza sa faca „acte de binefacere”, precum reparatia Casei-muzeu „A. S. Puskin” din Chisinau, Chaika fiind prezentat deja ca ambasador de afaceri in RM https://www.facebook.com/1402324713341752/posts/2460684107505802/?d=n Acest lucru ne va face si ridicoli, intrucat vom fi pusi sa multumim pentru donatii facute din bani acumulati in RM, de pe spatele nostru.

Pe data de 8 ianuarie curent, ne-am adresat Procuraturii in vederea investigarii a faptelor mentionate mai sus comise de Igor Dodon, insa nu am primit niciun raspuns.

Miscarea Politica UNIREA condamna comportamentul ilegal si degradant al lui Igor Dodon si al gruparii sale de tradatori de neam si tara. Constatam ca printre noi sunt si asemenea personaje care, in schimbul protectiei primite din Rusia si a posibilitatii de a fura impreuna Moldova, sunt gata sa vand tot, si ceea ce nu le apartine, inclusiv viitorul RM.

Ne vom adreasa din nou procuraturii, dar si organismelor internationale in legatura cu modul las si marsav prin care Igor Dodon, procedeaza ca un escroc, actioneaza in numele Rusiei si pentru Rusia, folosind in acest sens, functia de presedinte al RM, folosind cetatenii RM pe post de cobai sau carne de tun pentru iluziile si manipularile fabricate la Kremlin, dorind sa faca din noi toti, idioti utili ai Rusiei, asa cum este el.

Chisinau, 19 februarie 2020

Prietenii tăi merită să știe ASTA!
loading ..

Stiri relevante
Top stiri

Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
30.03.2020 10:00 Nicolae Negru Nicolae Negru // Unirea rațională (2)

27.03.2020 09:29 Nicolae Negru Nicolae Negru // Unirea rațională sau...

23.03.2020 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // La plecarea lui Petr...

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Sunteți mulțumiți de felul în care acționează autoritățile R. Moldova pentru combaterea extinderii pandemiei de COVID-19?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2018. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md