Salariul minim pe țară nu va mai fi de 900 de lei! Cu cât va fi MAJORAT
1171
Salariul minim pe țară va fi majorat, începând cu 1 octombrie curent, cu o sută de lei și va constitui 1 000 de lei.
Guvernul a aprobat astăzi un proiectul de hotărâre în acest sens.
Ultima dată, salariul minim pe țară a fost stabilit în 2009, în valoare de 900 de lei. Potrivit ministrului Muncii, Protecției Sociale și Familiei, Valentina Buliga, salariul minim pe țară se stabilește în funcție de salariul mediu pe economie și prognozele privind rata inflației.
Potrivit lui Buliga, în Bugetul de Stat au fost prevăzute mijloacele financiare necesare pentru majorarea salariului minim.
Menționăm că salariul mediu pe economie, anticipat pentru acest an, este de 4 225 de lei, iar rata inflației, potrivit Băncii Naționale a Moldovei, va fi de 5,2%.
10.11.2023
13:29
28.06.2021
11:45
09.07.2020
16:00
26.06.2020
16:19
05.06.2020
15:57
28.05.2020
19:30
27.05.2020
15:19
26.05.2020
14:00
25.05.2020
09:48
22.05.2020
16:35
20.05.2020
13:45
20.05.2020
09:28
13.11.2026
11:06
13.11.2026
10:53
13.11.2026
09:17
13.11.2026
07:32
13.11.2026
06:32
13.11.2026
06:23
13.11.2026
04:10
13.11.2026
04:02
13.11.2026
03:31
13.11.2026
02:26
13.11.2026
02:23
13.11.2026
00:57
12.11.2026
23:26
12.11.2026
22:57
12.11.2026
22:15
12.11.2026
22:13
12.11.2026
21:57
12.11.2026
20:51
12.11.2026
20:43
12.11.2026
19:54
12.11.2026
19:49
12.11.2026
19:45
12.11.2026
19:38
12.11.2026
18:47
12.11.2026
18:43
Black Friday la HiSky // Până la 50% REDUCERE la bilete de avion, pentru toate destinațiile companiei
Proiectul Legii farmaciei, rescris după consultări: acces la medicamente în fiecare localitate
ANALIZĂ // Cum a zădărnicit Chișinăul „operațiunea politică specială” a Kremlinului în cazul Krasnoselskii
Igor Dodon anunță în LIMBA RUSĂ că socialiștii BOICOTEAZĂ ședința Parlamentului cu participarea Martei Kos: „Nu vrem să fim figurație”
FOTO // Generația Aldea-Teodorovici merge mai departe. Doinița îi seamănă bucățică ruptă lui Cristofor
















