Facebook a lansat Workplace. Cui îi este adresată
Compania Facebook a lansat luni Workplace, un instrument şi o platformă de comunicare destinată afacerilor şi organizaţiilor neguvernamentale care poate înlocui intranetul, e-mailul sau alte forme de comunicare la serviciu, informează AFP.
Acest concept, denumit până la lansare „Facebook at work”, este dezvoltat de mai bine de doi ani de Facebook în birourile sale londoneze şi a fost testat în varianta beta de 1.000 de firme şi companii din întreaga lume. Printre companiile care şi-au instalat deja această aplicaţie se numără Danone şi Starbucks.
„Am înlocuit lucrurile care existau deja şi le-am regrupat într-un singur instrument care îi va permite utilizatorului să dispună de un perete de informaţii, la fel că în cazul profilului lor privat, de Facebook Live, videochat etc. Aproximativ 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook este integrat în cadrul Workplace”, a explicat Julien Codorniou, directorul general al Workplace.
Un produs separat de galaxia aplicaţiilor asociate Facebook, Workplace, a cărui culoare dominantă este griul şi nu albastrul, ca în cazul Facebook, este complet desprins de celebra reţea de socializare şi nu este nevoie de crearea unui cont de Facebook pentru a-l accesa.
Compania Facebook a precizat, printre altele, că nu va face decât să transfere date care rămân în proprietatea companiilor, acestea urmând să plătească pentru fiecare angajat care foloseşte Workplace un abonament de 1 până la 3 euro.
ONG-urile şi centrele universitare pot beneficia de aceste servicii în mod gratuit.
Sursa: business24.ro
DOC // Judecătoarea Mariana Ursachi, fostă Pitic, declarații contradictorii la Comisia de evaluare externă: Casă de milioane, mașini de lux, numeroase călătorii peste hotare și cheltuieli mai mari decât veniturile
FOTO // Încă o DRONĂ rusească a fost găsită lângă o localitate din raionul Orhei
Parlamentul caută director la ANSC: Condițiile pentru candidați