Facebook a lansat Workplace. Cui îi este adresată
Compania Facebook a lansat luni Workplace, un instrument şi o platformă de comunicare destinată afacerilor şi organizaţiilor neguvernamentale care poate înlocui intranetul, e-mailul sau alte forme de comunicare la serviciu, informează AFP.
Acest concept, denumit până la lansare „Facebook at work”, este dezvoltat de mai bine de doi ani de Facebook în birourile sale londoneze şi a fost testat în varianta beta de 1.000 de firme şi companii din întreaga lume. Printre companiile care şi-au instalat deja această aplicaţie se numără Danone şi Starbucks.
„Am înlocuit lucrurile care existau deja şi le-am regrupat într-un singur instrument care îi va permite utilizatorului să dispună de un perete de informaţii, la fel că în cazul profilului lor privat, de Facebook Live, videochat etc. Aproximativ 95% din ceea ce am dezvoltat pentru Facebook este integrat în cadrul Workplace”, a explicat Julien Codorniou, directorul general al Workplace.
Un produs separat de galaxia aplicaţiilor asociate Facebook, Workplace, a cărui culoare dominantă este griul şi nu albastrul, ca în cazul Facebook, este complet desprins de celebra reţea de socializare şi nu este nevoie de crearea unui cont de Facebook pentru a-l accesa.
Compania Facebook a precizat, printre altele, că nu va face decât să transfere date care rămân în proprietatea companiilor, acestea urmând să plătească pentru fiecare angajat care foloseşte Workplace un abonament de 1 până la 3 euro.
ONG-urile şi centrele universitare pot beneficia de aceste servicii în mod gratuit.
Sursa: business24.ro
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională
VIDEO // O femeie de la Cahul, reținută după ce a comandat asasinarea fostului soț: A cumpărat substanța cu care urma să fie otrăvit bărbatul și i-a promis 20 000 de euro unui killer, care s-a dovedit a fi un agent sub acoperire