Cum a reuşit un cuplu să transforme prima întâlnire într-un BUSINESS de 11 milioane de euro
Când Radha Vyas a mers la prima întâlnire cu un bărbat pe care îl cunoscuse online, nici nu bănuia că până la sfârşitul serii nu doar că se vor îndrăgosti unul de celălalt, ci vor găsi şi o idee de afaceri care avea să îi transforme în milionari.
Vyas avea 32 de ani când l-a întâlnit pe Lee Thomson pe un site de dating, iar faptul că împărtăşeau o pasiune comună – excursiile – i-a convins să-şi fixeze o întâlnire adevărată, într-un bar londonez.
În timpul discuţiei au ajuns inevitabil la subiectul care le făcea cea mai mare plăcere – călătoriile. Vorbind despre ofertele agenţiilor, Vyas şi-a amintit de o mai veche problemă pe care o remarcase în rândul acestora: faptul că multe erau adresate în special persoanelor cu vârste de 18-30 de ani, însă pentru cei din categoria sa de vârstă, de 30-40 de ani, ofertele nu erau atât de generoase. Thompson a aprobat, iar discuţia s-a animat imediat, până când într-un final, celor doi le-a venit ideea de a porni un business care să răspundă nevoilor acestei nişe, insuficient acoperită.
La sfârşitul întâlnirii, ei au stabilit să continue să se întâlnească. Relaţia a avansat rapid, la fel şi planurile de business. În scurt timp, cuplul a reuşit să strângă circa 17.000 de euro, cu care a pus bazele companiei Flash Pack.
În prezent, cei doi sunt căsătoriţi, iar businessul lor are peste 10.000 de clienţi de 30-40 de ani care plătesc excursii de grup în destinaţii ca Vietnam, Cambodgia, Sri Lanka şi Iordan. Cu toate că nu a avut un succes imediat, în prezent compania este evaluată la peste 11 milioane de euro şi vinde sute de pachete de vacanţă lunar.
„Primele şase luni au fost cruciale. Auzeam de numeroase afaceri care au avut succes peste noapte, dar nu a fost aşa şi în cazul nostru. Am vândut o vacanţă în Sierra Leone, însă a trebuit să înapoiem banii singurei persoane care plătise, deoarece nu am reuşit să găsim niciun alt client”, a povestit Radha pentru BBC.
Pe viitor, planurile companiei vizează extinderea în America de Nord, decizia fiind motivată de faptul că în prezent peste jumătate dintre clienţi provin din Statele Unite şi Canada. De asemenea, vor să sporească şi numărul destinaţiilor.
Sursa: businessmagazin.ro
Circa 400 de profesori din școlile cu predare în limbile minorităților naționale își vor îmbunătăți competențele de cunoaștere a limbii române. MEC a lansat un program de formare lingvistică
Opt MINIȘTRI de Externe din formatul Nordic-Baltic 8 vin la Chișinău săptămâna viitoare
Gruparea Șor, LOVITURĂ, după lovitură. Compania „Meta” a eliminat o rețea de pagini și conturi cu știri false în limba rusă, care favoriza așa-zisul bloc „Pobeda”, dar și alte partide proruse