04:59:20 15.11.2018
 
Stiri

Câteva moduri de a scăpa de OBICEIUL de a mânca după cină

Știri 02.09.2017 17:30 Vizualizări997 Autor: Ziarul National
Câteva moduri de a scăpa de OBICEIUL de a mânca după cină sursa: eva.ro

Suntem conştienţi că mâncarea înainte de culcare este un obicei prost care aduce kilograme în plus şi un somn neliniştit.

Pentru a scăpa de el, iată câteva trucuri simple care te vor face să uiţi de frigider după cină:

Consumă ouă la micul dejun

O armă puternică în lupta cu poftele nocturne este un mic dejun consistent, în special unul care include ouă. Ouăle te ajută să pierzi în greutate mai repede, iar acestea sunt de două ori mai hrănitoare decât cerealele sau pâinea. De asemenea, reduc senzaţia de foame la prânz şi în următoarele 24 de ore.

Nu cumpăra gustări tentante

Dacă nu vrei să îţi testezi voinţa, e mai bine să renunţi la a cumpără gustările tale preferate, astfel nu vei avea ce să găseşti în frigider atunci când te apucă poftele. Dacă le-ai achiziţionat deja, sigilează-le şi pune-le pe raftul cel mai îndepărtat.

Evită caloriile goale

Alimentele bogate în carbohidraţi simpli, prăjeli, fast-food, sos dulce, prăjituri, sosuri grase şi alcool, toate te vor atrage cu siguranţă la frigider pentru o altă gustare.

Înjumătăţeşte cantitatea de sare

Sarea şi alte condimente intensifică sentimentul de foame. Pentru a accentua gustul natural al alimentelor, le poţi asezona cu ceapă, usturoi şi plante aromatice în loc de sare.

Adaugă bloccoli

Dacă adaugi broccoli la salata de la cină îţi va oferi senzaţie de saţietate mult timp.

Fă sport



S-a dovedit că activitatea fizică intensă nu numai că arde calorii, dar şi suprimă apetitul. În plus, ajută la ameliorarea stresului din timpul zilei, care tinde să te împingă la frigider.

Răcoreşte camera

Ca să ţii foamea sub control pe timp de noapte, trebuie să reduci temperatura din cameră. În plus, la o temperatură de 17-18 °C, corpul arde cu 7% mai multe calorii.

Bea apă minerală

Deseori confundăm setea cu foamea, deci în loc de iaurt poţi bea un pahar cu apă minerală şi vei simţi cum apetitul dispare. Nu ar face rău nici să ţii un pahar cu apă mereu pe noptiera ta, astfel vei evita să mai intri în bucătărie.

Spală-te pe dinţi

Când ne periem dinţii de seară, creierul primeşte un semnal care spune că azi nu mai mănânci nimic! În plus, gustul de mentă şi mentol face ca perspectiva unei gustări să fie mai puţin atractivă.

Mergi la culcare înainte de ora 23:00


Dormi în timpul în care ai vrea să devorezi totul şi lasă acele prăjituri să apară în visele tale. Cu atât mai mult cu cât fiecare oră suplimentară de somn reduce consumul de calorii pe parcursul zilei cu aproximativ 6%.

Sursa: eva.ro

Merită și prietenii tăi să știe ASTA!



Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
12.11.2018 13:00 Ziarul National Victor Chirilă // Cine e de vină că R...

12.11.2018 09:18 Nicolae Negru O altă perspectivă asupra furtului mi...

11.11.2018 15:40 Ziarul National Gheorghe Erizanu // Cetățeanul Băsescu

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Majoritatea sondajelor de opinie arată că doar patru partide ar putea accede în Parlament la alegerile din februarie 2019, iar următoarea guvernare ar putea fi de coaliție. Ce alianțe postelectorale ar fi benefice pentru viitorul R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2018. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md