Nucile şi seminţele, MÂNCATE după-amiază, combat OBEZITATEA
2692
sursa: google.ro Nucile şi seminţele, mâncate după-amiază, alungă senzaţia de foame şi contribuie astfel la o combatere eficientă a obezităţii, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Missouri din Statele Unite ale Americii.
Beneficiile acestor alimente sunt cunoscute de mult timp, iar oamenii de ştiinţă au arătat prin acest studiu că aceste efecte sunt valabile şi asupra copiilor.
Gustările de după-amiază, care conţin în special alimente bogate în proteine şi în soia, reduc senzaţia de foame. Ele elimină, totodată, nevoia de a consuma alimente nesănătoase, bogate în grăsimi.
„Studiul nostru a arătat că gustările bogate în proteine, servite după-amiază, îi ajută pe adolescenţi să îşi amelioreze calitatea dietelor lor şi să îşi controleze apetitul”, a declarat Heather Leidy, coordonatorul studiului.
Studiul a fost realizat pe adolescenţi şi tineri de ambele sexe, cu vârste cuprinse între 13 şi 19 ani.
Potrivit one.ro, voluntarii aveau greutăţi corporale normale sau erau supraponderali.
Testele au arătat că astfel de gustări au influenţat în mod pozitiv performanţele cognitive şi starea de dispoziţie.
Studiul a fost publicat în „Journal of Nutrition”.
11.10.2019
13:40
18.09.2018
13:19
05.09.2018
12:02
15.07.2018
09:02
07.07.2018
08:01
16.11.2017
18:40
20.09.2017
19:04
02.02.2017
09:40
03.01.2017
08:31
30.12.2016
08:31
13.08.2016
07:02
15.11.2015
17:00
10.08.2026
19:57
10.08.2026
19:48
10.08.2026
19:45
10.08.2026
19:36
10.08.2026
18:56
10.08.2026
18:32
10.08.2026
17:49
10.08.2026
17:16
10.08.2026
16:14
10.08.2026
15:44
10.08.2026
15:37
10.08.2026
15:09
10.08.2026
14:59
10.08.2026
14:56
10.08.2026
14:55
10.08.2026
14:53
10.08.2026
13:10
10.08.2026
13:06
10.08.2026
12:54
10.08.2026
12:44
10.08.2026
12:43
10.08.2026
11:49
10.08.2026
11:46
10.08.2026
11:44
10.08.2026
11:39
Säpo anunță dejucarea unei operațiuni ruse de spionaj, coordonate de SVR, care viza discreditarea Suediei, NATO și UE
Țările NATO de la granița cu Rusia își blindează infrastructura energetică de teama unui atac sub „steag fals”
Screening modern pentru cancerul de col uterin: Republica Moldova introduce testarea HPV și autoprelevarea în sistemul public de sănătate
Cutremur de 7,4 în Columbia, resimțit în marile orașe: răniți, clădiri prăbușite și pagube considerabile în vestul țării
















