MISTER // A cumpărat un inel de aur dintr-un magazin din Chișinău, dar pe bijuterie apărea mereu o pată cafenie: Ce a întreprins cumpărătoarea


O doamnă din Cimișlia și-a cumpărat recent un inel de aur dintr-un magazin din Chișinău, iar la o zi după achiziție pe bijuterie i-a apărut o pată de culoare cafenie.
Femeia a mers la magazin și a solicitat explicații. Aici i-au fost satisfăcute pretențiile consumatoarei, angajații de la magazin executând lucrări de curățare a inelului.
Totuși, pata a reapărut peste câteva zile și cumpărătoarea a mers din nou la magazin cerând fie să-i fie înlocuit inelul, fie să-i fie întorși banii. Consumatoarea și-a descris cazul și în Registrul de reclamații de la magazin.
Pentru că agentul economic nu a mai luat-o în seamă, spunând că femeia încalcă regulile de exploatare a bijuteriei, aceasta a depus plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
Autoritatea centrală abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor a obligat agentul economic să efectueze o exepertiză tehnică, prin care nu a putut fi dovedită vina consumatoarei. Astfel, agentul economic a fost nevoit să-i restitituie cumpărătoarei contravaloarea bijuteriei procurate cu circa 2 000 de lei.









































































