MISTER // A cumpărat un inel de aur dintr-un magazin din Chișinău, dar pe bijuterie apărea mereu o pată cafenie: Ce a întreprins cumpărătoarea
O doamnă din Cimișlia și-a cumpărat recent un inel de aur dintr-un magazin din Chișinău, iar la o zi după achiziție pe bijuterie i-a apărut o pată de culoare cafenie.
Femeia a mers la magazin și a solicitat explicații. Aici i-au fost satisfăcute pretențiile consumatoarei, angajații de la magazin executând lucrări de curățare a inelului.
Totuși, pata a reapărut peste câteva zile și cumpărătoarea a mers din nou la magazin cerând fie să-i fie înlocuit inelul, fie să-i fie întorși banii. Consumatoarea și-a descris cazul și în Registrul de reclamații de la magazin.
Pentru că agentul economic nu a mai luat-o în seamă, spunând că femeia încalcă regulile de exploatare a bijuteriei, aceasta a depus plângere la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
Autoritatea centrală abilitată cu funcții de protecție a consumatorilor a obligat agentul economic să efectueze o exepertiză tehnică, prin care nu a putut fi dovedită vina consumatoarei. Astfel, agentul economic a fost nevoit să-i restitituie cumpărătoarei contravaloarea bijuteriei procurate cu circa 2 000 de lei.
„Pobeda” și Kremlinul nu-l va ajuta pe Șor să scape de PUȘCĂRIE. Recean: „Șor conduce o grupare criminală finanțată din banii Kremlinului și am încrederea că va fi tras la răspundere de către instituțiile din R. Moldova”
LEGE // Denumirile geografice de pe teritoriul R. Moldova, scrise în limba română: Cum vor fi anunțate localitățile în care trăiesc minorități naționale
Nicolae Ciucă, în cadrul întrevederii cu ministra Justiției de la Chișinău: „Puteți conta pe sprijinul României în implementarea reformelor asumate în justiție și în lupta împotriva corupției”