RÂND ELECTRONIC: Fluxul de cetățeni, gestionat ALTFEL decât până acum la centrele multifuncționale ale Agenției Servicii Publice
Agenția Servicii Publice a lansat ieri, 21 aprilie, un nou sistem electronic de gestionare a fluxului de cetățeni - în baza rândului electronic cu tichet virtual.
Aplicația a trecut cu brio primul test la lansarea Centrului Multifuncțional Ocnița, iar responsabilii au concluzionat că aceasta este „o metodă modernă, utilă și accesibilă”.
Astfel, pentru a obține un tichet virtual din sistem, solicitantul trebuie să dispună de un telefon mobil cu care se va conecta la rețeaua WI-FI a Centrului. Ulterior, prin intermediul browserului Google Chrome, se introduce codul „10.7.26.10:81” și se selectează oficiul și serviciul dorit.
Informația privind statutul solicitantului în sistem se actualizează online și poate fi vizualizată pe ecranul telefonului mobil, în raza de acoperire a rețelei WI-FI.
Agenția Servicii Publice a deschis până acum patru centre multifuncționale pe teritoriul R. Moldova.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională