HAOS în aeroporturi: Avioane oprite la sol și întârzieri, după probleme ale Microsoft. Care este situația pe Aeroportul Internațional Chișinău


Sistemele informatice ale Aeroportului Internațional Chișinău activează fără perturbări. Totuși, unele companii aeriene au fost afectate pe segmentul sistemelor de rezervări ceea ce face mai dificilă procedura de înregistrare la zbor, și care poate genera rețineri pe motiv că procedura check-in-ului urmează a fi efectuată manual.
Precizarea a fost făcută astăzi la amiază de Aeroportul Internațional Chișinău în contextul îngrijorărilor referitor la întreruperile serviciilor Microsoft în întreaga lume.
„Vă îndemnăm să consultați tabloul online al aeroportului pentru a verifica statutul zborului dvs. și să vă prezentați la aeroport cu cel puțin trei ore înainte de zborul planificat pentru a evita întârzierile la zbor”, a conchis administrația aerogării.
În dimineața zilei de astăzi, agențiile de presă internaționale au anunțat că o pană informatică la sistemul Microsoft la nivel global provoacă probleme la numeroase companii, între care unele din sectoarele aerian, financiar, al mijloacelor de comunicare în masă, precum şi în alte industrii.









































































