Dacă ați spart ceva în magazin, nu va grăbiți să platiţi! Când o să vă ceară banii, să faceți aşa
În mod normal, neatenția se plătește. Însă, nu și-n supermarket. Dacă ați cauzat deteriorarea unui produs, din greșeală, nu vă grăbiți să-l plătiți. Iată soluția prin care puteți scăpa plata unei sticle sparte, de exemplu!
Oricui i se poate întâmpla să spargă o sticlă de vin din supermarket ori să doboare un produs din supermarket, de pe raft. Ei bine, vina nu-i aparține în totalitate clientului, de aceea nu vă grăbiți să plătiți daunele.
Dacă, de exemplu, ați atins accidental o sticlă, aceasta a căzut și s-a spart, verificați dacă există bare de protecție. Legal, e musai să existe astfel de bare în raionul de băuturi, pentru a stabiliza produsele. Absența acestor bare poate duce la deterioarea produse. În acest caz, vina îi aparține lucrătorilor din magazine.
Potrivit standardelor pentru amplasarea mărfurilor trebuie să existe o anumită distanță dintre rafturi. Astfel, cu cât suprafața magazinului e mai mare, crește și distanța dintre rafturi.
Acestea sunt normele după care se ghidează!
1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m 2
1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².
2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².
2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².
În cazul în care vi se cer daune, cereți cartea de reclamații. Descrieți acolo modul în care s-a petrecut totul. În caz contrat, puteți suna oricând la Agenția pentru Protecția Consumatorilor pentru a vă lămuri situația.
V-ați confruntat cu așa ceva până acum?
Cât valorează inelul de logodnă personalizat primit de Maria Sharapova
Cum le-a schimbat trecerea timpului pe cele mai frumoase actrițe de la Hollywood. Imagini vechi de peste 20 de ani
Dieta lui Cristiano Ronaldo ca să fie în forma vieții lui, la 35 de ani. De câte ori pe zi mănâncă și alimentele „secrete”