12:17:38 28.03.2024
Stiri

FOTO // Ziua în care m-am îndrăgostit de ea... De mașina mea

Știri 03.10.2018 18:30 Vizualizări1790 Autor: Ziarul National
FOTO // Ziua în care m-am îndrăgostit de ea... De mașina mea sursa: eva.ro


Recent m-am îndrăgostit. Și am făcut-o atât pentru exterior cât și pentru interior. Cât despre ce ascunde în suflet… nici nu mai vorbesc! Între mine și Mazda CX-3, întrucât despre ea vorbesc (credeați că despre un bărbat?), a fost dragoste la prima vedere! Dacă un bărbat nu se uită atât de mult la linia de design, ci mai întâi la specificațiile tehnice, pentru mine contează cum arată. Îmi place ca mașina în care merg să fie una frumoasă! Păi? Nu era vorba aceea din popor că ce e frumos și lui Dumnezeu îi place?

Așadar, Mazda CX-3 m-a cucerit prin aspect. Iar touch-ul final a fost când i-am deschis ușile. Toate cinci! Super spațioasă la interior. M-am și gândit imediat cât de confortabil va sta atât câinele meu (și nici nu e micuț, la vreo 45 de kilograme – ca să fim corecți), dar și prietenii cu care plec în drumeții.

Din punctul asta de vedere, Mazda CX-3 mi s-a părut mașinaideală de mers în afara Bucureștiului. Păi, ai și tu în spate unde să pui cafeaua, apa, ronțăielile. Îți stau picioarele ca la Business Class în avion, oricât de în spate ar împinge cei din față scaunele. Dacă mai ai și un prichindel cu tine, are spațiu de manevră.

Trust me! Mai mult, doamnelor (fiindcă vouă mă adresez în principal), problema „unde pun eu atâtea bagaje?!” nu mai există. Portbagajul are un compartiment „secret”. Deci puteți declara domnului din viața voastră mai puține bagaje la purtător. Aveți unde să le ascundeți. Bine, dacă nu aveți extra pasageri, mai încap câteva trollere și în spate (pe banchete și între scaune)….

În plus, materialele care o îmbracă la interior fac cinste utilizatorului. Piele, piele întoarsă. Totul de o eleganță absolută. Nu este nimic prea mult, cum nici nu este prea puțin.

Și cum nu se poate să te ghidezi doar după exterior și interior, let’s drive! Nu? Prima mare bucurie a fost să scap de stresul GPS-ului pe telefon. Sistem Android de la bord… „Cea mai bună dotare tehnică pe care i-o puteau aplica!” – mi-am spus în sinea mea.

Ei, aș! Surprizele nu s-au oprit aici. Odată pornită la drum m-a mai scăpat de o himeră. Celebra întrebare „Oare cu cât am voie să merg în zona aceasta?” și-a găsit răspunsul. Deasupra volanului există un ecran pe care ți se afișează atât viteza de croazieră cât mai ales limitarea de viteză din zona în care te afli.

Și dacă tot ai pornit la drum, cred că este important cum simți mașina. Până să o cunosc pe Mazda CX-3 fugeam de mașinile mai mărișoare. Mi se părea că nu mi se potrivesc sau că nu aș putea să le gestionez. Ei bine, greșit! Mașina asta se așază atât de bine la drum și are înălțimea ideală. Dar ceea ce m-a fascinat cel mai mult la această mașină a fost frâna de parcare, care este electrică. Pac! Ai apăsat butonul și mașinastă instant nemișcată. Adio acelor momente când îți mai fugea în spate, de capul ei.

MAZDA CX-3 știe să îți facă drumul lin și condusul o plăcere! Nu contează că mergi în oraș sau că ești pe drumuri cu serpentine. Mașinuța asta pare că te poartă pe un norișor din povești. Este atât de stabilă și îți conferă atât de multă siguranță încât, dacă legea ar fi permis la noi în țară, o putea conduce și cineva de doar 16 ani.

Gama de culori este pentru toate gusturile, vârstele și ambele sexe. Dar eu optez pentru nuanța Roșu Soul Crystal. Este culoarea MAZDA și este divină! Unde mai pui că atunci când se lasă seara și se aprind stopurile LED… n-ai cum să nu atragi privirile!

Fire curioasă de fel, după testarea făcută și încântată fiind de ceea ce are și sub capotă, am zis să aflu de la specialiști și detalii tehnice. Nu de alta, dar am și eu mulți prieteni bărbați care sigur mă vor întreba. Or, hai să nu fiu chiar atât de habarnistă. Doar nu toți ne alegem mașinile pe baza unui „coup de foudre”, cum spun francezii.

„Noua Mazda CX- 3 model 2018 vine cu un pachet foarte interesant de noutăți atât la interior cât și la exterior, dar mai ales sub capotă. Sub capotă avem noua motorizare Diesel de 1,8 litri și 115 Cai Putere – motor complet nou în gama Mazda, un motor economic și care livrează putere în stilul cum sunt obișnuiți clienții Mazda. El poate fi cuplat fie la o cutie manuală, fie la una automată - în funcție de preferințe, ambele cu șase trepte.

În interior sunt materiale noi, iar șoferii vor putea să și interacționeze cu mașinaprin sistemul Android Auto sau Apple Car Play – un pas mare pentru Mazda pe toate modelele. Mazda are o culoare tradițională care se numește Roșu Soul – e un roșu foarte frumos pe care îl comandă deopotrivă și femeile și bărbații.

Toate modelele Mazda sunt cel mai mult comandate în această culoare și acum avem o evoluție a acestei culori. De la Roșu Soul a apărut Roșu Soul Crystal – o culoare care are o mai mare profunzime și o mai mare intensitate decât cea clasică. Deși ai zice că este un model mai degrabă feminin, pentru că este un SUV de clasa mică, bărbații sunt cel puțin la fel de interesați de acest model” - Daniel Alexandru Amzăr, Account Manager.

Așadar, doamnelor și domnilor, iată ce înseamnă MAZDA CX-3:

Versiunea Mazda CX-3 2018 aduce îmbunătățiri unui model care oferă deja un pachet bogat, completat cu o variantă matură a limbajului de design KODO. Principalele noutăți sunt noul motor diesel de 1,8l și 115 CP și introducerea compatibilității cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto, disponibile opțional.
Schimbările la exterior vizează în principal grila frontală, menită să confere mai multă sportivitate, jantele de 18 inchi cu un design nou și montanții laterali care sunt colorați în nuanța negru piano.
Sistemul de infotainment are cel mai mult de câștigat odată cu integrarea compatibilității cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto.

Sub capota Mazda CX-3 2018 regăsim în premieră pentru Mazda, noua motorizare diesel SKYACTIV-D 1.8, care produce 115 CP și 270 Nm. Doritorii pot alege și motorul pe benzină SKYACTIV-G 2.0, care poate fi comandat în două derivate de putere, de 121 și 150 CP. Toate motorizările respectă normele Euro 6d Temp și asigură un nivel scăzut de consum. Acestea pot fi combinate cu transmisiile manuală sau automată cu șase rapoarte.

Dinamica și manevrabilitatea modelului au fost, totodată, îmbunătățite și mai mult, mulțumită optimizării sistemului G-Vectoring Control, revizuirii suspensiei și a direcției electrice.

Mazda CX-3 2018 prezintă un pachet extins de sisteme de siguranță i-ACTIVSENSE care include de acum și asistentul inteligent de frânare în oraș îmbunătățit, care poate detecta pietonii și pe timp de noapte, opțiunea de auto-hold, care imobilizează vehiculul aflat în rampă și după ridicarea piciorului de pe pedala de frână și pilotul automat adaptiv actualizat, care poate acționa acum de la 0 km/h, în combinație cu transmisia automată cu șase rapoarte acesta funcționând la orice viteză.

Mazda CX-3 2018 este deja disponibil la test în toate showroom-urile partenere din România.

Deci, domnilor, veștile nu sunt tocmai bune dinspre Venus. Iată că vremurile s-au schimbat și iubitul preferat al doamnelor este tot … mașina. Nu generalizez în niciunul dintre cazuri, dar știți cum este treaba cu sondajele, topurile, clasamentele și … legendele urbane.

Sursa: eva.ro


Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
25.03.2024 09:14 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin căzut de pe ca...

22.03.2024 09:05 Nicolae Negru Nicolae Negru // De ce ideea referend...

18.03.2024 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Putin și Rusia ca bo...

Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Sunteți de-acord ca referendumul constituțional privind aderarea R. Moldova la Uniunea Europeană să fie organizat în aceeași zi cu alegerile prezidențiale din anul curent?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2024. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md