Centru unic de apel pentru consumatori, lansat la Chișinău: Sunați la 0-22-51-51-51 pentru soluționarea plângerilor legate de produse sau servicii


Cetățenii Republicii Moldova vor putea beneficia de consiliere atunci când le vor fi încălcate drepturile de consumatori, sunând la numărul de telefon 0-22-51-51-51.
Numărul de telefon aparține Centrului unic de apel pentru consumatori, lansat astăzi la Chișinău, care reprezintă un punct de contact centralizat pentru persoanele care au nevoie de asistență, informații sau de soluționarea unor plângeri legate de produse sau servicii.
Centrul a fost creat în baza unui proiect finanțat de Uniunea Europeană cu 60 de mii de euro.
„Acest centru este o platformă de comunicare directă între consumatori și toate autoritățile care au atribuții de protecție a consumatorilor, care va facilita rezolvarea rapidă și eficientă a problemelor întâmpinate de consumatori în relația cu furnizorii de bunuri și servicii”, a declarat la eveniment Sergiu Dărănuță, directorul Inspectoratului de Stat pentru Supravegherea Produselor Nealimentare și Protecția Consumatorilor, instituția care gestionează Centrul Unic de Apel pentru Consumatori.
Printre instituțiile publice care vor răspunde la solicitările consumatorilor se regăsesc Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor, Agenția Națională Transport Auto, Comisia Națională a Pieței Financiare, Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică, Inspectoratul Național pentru Supraveghere Tehnică, Agenția Medicamentului și Dispozitivelor Medicale, Agenția Națională pentru Sănătate Publică, Autoritatea Aeronautică Civilă etc.







































