Campanie de promovare a produsului turistic naţional, desfășurată în cele mai aglomerate puncte de frontieră ale R. Moldova
Poliţia de Frontieră este partener al Agenției de Investiții în campania de promovare a produsului turistic național, prin distribuirea de broșuri și hărți turistice în cele mai tranzitate puncte de trecere a frontierei de stat: Leușeni, Aeroportul Internațional Chișinău, Cahul, Sculeni și Palanca.
„Noua broșură turistică a fost realizată de către Agenția de Investiții „Invest Moldova” și include trei capitole: Descoperă Moldova, Călătorește, Intră-n horă. Aceasta povestește într-un limbaj autentic despre istoria, cultura, gastronomia R. Moldova, dar și despre experiențele pe care ea le poate oferi turiștilor”, susține Poliţia de Frontieră.
Broșura conține și o hartă informativă care cuprinde atracțiile turistice din republică, precum lăcașuri de cult, muzee, parcuri și rezervații, vinării, dar și alte locuri ce pot prezenta interes atât pentru turiștii interni, cât și cei externi.
„Broșura este un instrument inedit, care poate fi utilizată atât de actorii din industria turismului, de sectorul asociativ, cât și de orice persoană care vrea să povestească unui potențial vizitator despre țara noastră. Campania se adresează străinilor care vor traversa frontiera de stat pe sensul de intrare, având drept mesaj principal, îndemnul de a descoperi Republica Moldova ca destinație turistică atractivă, spre a impulsiona turismul receptor”, mai precizează sursa citată, transmite moldopres.md.
Premierul Dorin Recean: „Chin, suferință și deznădejde – asta au simțit sute de mii de oameni nevinovați de toate etniile în timpul foametei organizate de autoritățile sovietice din anii 1946 - 1947”
Sâmbăta dedicată victimelor foametei organizate de regimul stalinist: „În doar nouă luni, peste 123 de mii de oameni au fost omorâți prin înfometare. Puterea sovietică le-a interzis oamenilor să vorbească despre foamete. Să nu uităm această tragedie”
DECLARAȚIE // Războiul din Ucraina ar putea continua mai mulţi ani