Un chișinăuean și-a comandat un computer în valoare de peste 1,5 mii de euro și a umblat pe drumuri să-și recupereze avansul: Ce era cu acest produs
Un bărbat din Chișinău și-a comandat, prin intermediul unui magazin online din R. Moldova, un computer în valoare de 1 565 de euro, adică mai bine de 30 de mii de lei, iar produsul urma să ajungă la el în termen de până la o lună.
Consumatorul a plătit un avans de 300 de euro sau aproape 6 000 de lei, primind în schimb doar un talon de garanție, nu și un bon fiscal pentru confirmarea efectuării plății.
În timp ce aștepta comanda, reprezentanții magazinului online l-au contactat pentru a-i propune clientului modificări asupra sistemului de operare a computerului, inclusiv utilizarea tastaturii în limba rusă, fapt care l-a pus pe ultimul în gardă, ca și documentul eliberat la achitarea avansului.
Astfel, bărbatul a cerut banii înapoi și a renunțat la computerul „modificat”, având dubii asupra originalității acestuia, dar agentul economic nu i-a întors banii.
Cumpărătorul a mers Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravgherea Pieței și așa și-a recuperat avansul de aproape 6 000 de lei pe care îl achitase magazinului online.
Casă cu două etaje, construită pe un bloc de locuit din Chișinău: Autoritățile capitalei oferă detalii despre dezmăț
Rectorul Universității din București, Marian Preda, Doctor Honoris Causa al Universității de Stat din Moldova: „Este un titlu academic care mă onorează, dar mă și obligă”
DECIS // Votul prin corespondență, pilotat la scrutinul din toamna anului 2024, pentru cetățenii R. Moldova aflați în SUA și Canada: Opoziția va contesta inițiativa la Curtea Constituțională