TOP TREI produse și servicii din R. Moldova pe care se plâng cel mai des clienții
Tot mai mulți cetățeni ai R. Moldova apelează la instituția specializată pentru a li se face dreptate, atunci când cumpără produse sau contractează servicii de care nu rămân satisfăcuți.
Săptămâna trecută, de exemplu, la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței au fost depuse 25 de reclamații.
Dintre acestea, cele mai multe plângeri înregistrate, patru la număr, se referă la reparația telefoanelor mobile.
Pe locul doi în topul reclamațiilor de săptămâna trecută se află accesarea și prestarea serviciilor turistice, fapt care i-a nemulțumit pe trei consumatori.
În al treilea rând, petițiile depuse de consumatori s-au referit la clauzele abuzive din contractele de microfinanțare sau de prestarea a serviciilor.
Alte reclamații înregistrate și examinate de către inspectorii Agenției vizează refuzul agentului economic de a prezenta Registrul de reclamații, debranșare de la electricitate, aparat de sudat defect, rochie cu defect, încălțăminte neconformă, printer defect, lănțișor pe care proprietarul consideră că i-ar fi fost falsificat etc.
Posturile „TV-Găgăuzia” și „ATV”, sancționate de CA cu 100 000 de lei pentru răspândirea dezinformării, separatismului și discursului de ură: CSI, „cea mai mare piață” sau „republica găgăuză”
Ieftinire și nu prea. Cât vor plăti cetățenii R. Moldova pentru gazele naturale, după ce ANRE va aproba noile tarife propuse de „Moldovagaz”
DRRM // A II-a ediție a Festivalului Tradițiilor Românești, în perioada 17 - 19 mai, la Chișinău: Expoziții, ateliere de meșteșug, dansuri populare, muzică tradițională și concerte ale unor trupe consacrate, cu intrare liberă la Grădina Botanică