„Discover Moldova’s Finest”, campanie inițiată de MAEIE pentru promovarea produselor „Made in Moldova” pe piețele din afară: „Ne propunem să identificăm noi destinații pentru exportul produselor din R. Moldova”


Ministerul Afacerilor Externe și Integrării Europene (MAEIE) a lansat joi proiectul „Discover Moldova’s Finest” cu scopul de a descoperi noi piețe de desfacere pentru produsele din R. Moldova.
La sediul MAEIE au fost aduse fructe și produse moldovenești pentru a-i convinge pe membrii corpului diplomatic acreditat la Chișinău, invitați la eveniment, că merită să contribuie la comercializarea acestora în statele lor.
Vicepremierul, ministrul Afacerilor Externe și Integrării Europene, Nicu Popescu, a menționat că războiul din Ucraina a lăsat o amprentă dramatică asupra importurilor și exporturilor R. Moldova, iar o diplomație economică reprezintă „o prioritate vitală” pentru republica noastră.
„Ne propunem să contribuim la dezvoltarea economiei republicii și la identificarea a noi destinații pentru exportul produselor din Republica Moldova”, a anunțat ministrul Nicu Popescu.
Proiectul „Discover Moldova’s Finest” constă în desfășurarea unor evenimente în cadrul cărora producătorii locali vor avea posibilitatea să-și prezinte și să-și promoveze produsele ambasadorilor și consulilor onorifici din R. Moldova, invitând corpul diplomatic să construiască „poduri economice” între oamenii de afaceri autohtoni și cei din statele pe care le reprezintă.











































































