Telefoane în instituțiile publice la care NU ridică nimeni receptorul: Premierul Recean vrea ca funcționarii să răspundă la apelurile cetățenilor și cere un raport lunar


Ministerele, agențiile și alte instituții publice au publicat în mediul on-line numerele de telefon la care pot apela cetățenii, însă la acestea nu ar mai răspunde nimeni.
Premierul Dorin Recean a declarat astăzi, la finalul ședinței de Guvern, că problema este reclamată tot mai des în cadrul întâlnirilor pe care le are în teritoriu cu cetățenii R. Moldova.
Drept urmare, șeful Guvernului a solicitat miniștrilor și șefilor de agenții publice să rezolve această problemă.
„Ne-am digitalizat, fiecare avem pagini web, cetățenii se uită la ce telefon pot să apeleze și la acel telefon care este indicat pe site-ul ministerului, al agenției nimeni nu răspunde. Vă rog, până luni, să vedem cum suntem organizați pe interior, toate telefoanele să răspundă”, le-a solicitat premierilor membrilor Cabinetului său.
De asemenea, Dorin Recean a spus că va solicita de la Serviciul Tehnologia Informației și Securitate Cibernetică (STISC) un raport lunar despre „cine și cât a răspuns” la apelurile cetățenilor.
„O să-i rog pe cei de la STISC și în fiecare lună o să avem un raport foarte clar și simplu, tehnic, cine și cât a răspuns la apelurile cetățenilor. Până luni, să vedem telefoanele indicate la care cetățenii pot reclama problemele și la ele să se răspundă”, a cerut premierul Dorin Recean în cadrul ședinței de Guvern.









































































