Stăuceni: Și-a cumpărat o mașină de spălat, dar s-a stricat în câteva luni. Numărul de telefon indicat pe certificatul de garanție era GREȘIT
Un bărbat din Stăuceni, suburbie a capitalei, și-a cumpărat în februarie 2017 o mașină de spălat, pentru care a primit un termen de garanție de un an.
După opt luni de la exploatarea acesteia, mașina s-a defectat și cumpărătorul a luat certificatul de garanție și a telefonat la numărul de telefon indicat acolo.
Surpriză, însă! Numărul de telefon indicat pe bonul de garanție era greșit.
Acesta nu s-a dat bătut și l-a găsit pe agentul economic de la care a procurase mașina de spălat. Acesta a trimis specialiști acasă la bărbat care au depistat ce s-a defectat, dar i-au spus că firma nu dispune de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat.
Sugestia a fost ca bărbatul să aștepte până când vor aduce piesele, fără să spună când exact anume se va întâmpla acest lucru, și i-au luat mașina de spălat de acasă.
Așteptarea a durat zile întregi, până când bărbatul a decis să telefoneze la numărul 022 71 14 64 de la Agenția pentru Protecția Consumatorului și Supravegherea Pieței, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic.
Abia după intervenția inspectorilor de aici, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în mod gratuit.
Cei care vor submina democrația și independența R. Moldova, MONITORIZAȚI în continuare de SUA. „Statele Unite ale Americii sunt cei mai importanți parteneri ai R. Moldova atunci când vorbim de sancțiuni”
„Timpuri pe care nu le-a vrut Dumnezeu”: O expoziție dedicată foametei organizate de sovietici în Basarabia și filmul „Omorâți prin înfometare”, la Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală din Chișinău
Autoritățile R. Moldova, ajutate de 14 Înalți Consilieri UE în procesul de reforme și de integrare europeană: Jumătate dintre aceștia sunt din România