Reprezentanții unui magazin din Chișinău „au refuzat politicos” să întoarcă banii pentru o pereche de căști care au costat 1 820 de lei și s-au defectat la două săptămâni de la procurare
Și-a cumpărat o pereche de căști de la un magazin din Chișinău, dar peste două săptămâni s-au defectat. Atunci când a mers să rezolve problema, cumpărătorul a fost „refuzat politicos” de către reprezentanții magazinului, anunță Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței (APCSP).
Drept urmare, păgubașul a scris o plângere la adresa APCSP, reclamând calitatea produsului procurat cu 1 820 de lei.
Inspectorii Agenției au intervenit în acest caz și agentul economic a restituit suma cu care consumatorul procurase căștile.
Un alt consumator, o altă problemă cu căștile procurate. De această dată, un agent economic a refuzat înlocuirea căștilor procurate pentru telefonul mobil la recomandarea consultantului. Ulterior, s-a dovedit că acele căști nici nu corespund telefonului respectiv și cumpărătorul voia înlocuirea acestora cu altă pereche.
Agentul economic a refuzat să satisfacă cerința consumatorului, motivând că a fost deteriorată cutia la deschiderea acesteia.
Și în acest caz situația a fost remediată datorită intervenției inspectorilor APCSP, iar agentul economic i-a înlocuit cumpărătorului produsul pentru care achitase 300 de lei.
Ce se întâmplă dacă înghiți sâmburii de măsline? Nici nu-ţi imaginezi
Marina Tauber oferă DETALII despre mitingul de duminică. Deputata infirmă că s-ar pregăti destabilizări: „Va fi o acțiune pașnică. Protestele, mitingurile sunt acțiuni democratice”
Friptură pe bază de AER. Nu este o glumă