„Franzeluța”, apreciată cu patru premii „Marca comercială a anului 2013”
Combinatului de produse de panificație „Franzeluța” i-au fost decernate, în cadrul concursului „Marca Comercială a anului 2013”, patru premii.
Concursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie și Agenția de Stat pentru Proprietate Intelectuală și se desfășoară în cadrul expoziției „Fabricat în Moldova” pentru al XI-lea an consecutiv. Societatea „Franzeluța” a obținut premiul „Mercuriul de Aur” pentru produsele de panificație la categoria „Reputație și încredere”, premiul „Mercuriul de Aur” pentru torturi congelate la categoria „Export”, „Medalie de aur” pentru pâinea fortificată „Orășenească Plus”, „Extra” la categoria „Debutul Anului” și „Mercuriul de Aur” pentru proiectele sociale, pâine socială la categoria „Responsabilitate socială”.
Directorul Combinatului „Franzeluța”, Victor Cojocaru, a declarat că este extrem de bucuros, pentru că eforturile întreprinderii pe care o conduce au fost apreciate. Consumatorii deja pot găsi în magazine chifla „Kaiser”, pâinea graham, covrigei și pesmeți graham, produse noi, lansate de „Franzeluța” în cadrul Expoziției „Fabricat în Moldova”.
Dosarul pe numele Evgheniei Guțul, în instanța de judecată: Bașcana Găgăuziei și cele aproape 42,5 milioane de lei încasate de la grupul criminal organizat Șor. Riscă până la șapte ani de pușcărie
Val de praf saharian, în R. Moldova: Un strat de nisip fin s-a așezat pe mașini după ploaia de noaptea trecută
Cheltuielile bugetului de stat, mai mari cu 2,2 miliarde de lei decât veniturile, în primul trimestru al anului curent