Facebook: Lovitură pentru clickbait


Facebook şi-a modificat, săptămâna aceasta, algoritmul de ierarhizare a postărilor în newsfeed, pentru a descuraja titlurile exagerate sau mincinoase, scrie Wall Street Journal.
Vizaţi de modificările Facebook sunt şi cei care postează tot felul de anunţuri pompoase pentru a-şi face reclamă la diverse produse sau servicii, dar mai ales publicaţiile online care folosesc titluri tabloide, exagerate sau înşelătoare doar pentru a atrage cititorii să dea clic, nu pentru a-i informa.
Reţeaua socială speră astfel să reducă din practica de tip „clickbait” (momeala pentru clicuri) din newsfeed.
„Un bărbat sare în piscină cu crocodili - n-o să-ţi vină să crezi ce urmează” - este un exemplu de postare care va fi descurajată de Facebook, spune Adam Mosseri, product manager pentru newsfeedul reţelei sociale.
„Ideea este să creăm stimulente pentru a crea titluri pe care oamenii vor să le citească”, a mai spus el.
Astfel, postările care fac clickbait vor apărea în mai puţine newsfeeduri şi vor fi plasate mai jos.
Sursa: startupcafe.ro









































































