09:56:15 21.01.2020
 
Stiri

DECIZIE la CCA: Dodon își mai adaugă un post de televiziune în trust

Social 04.11.2019 12:40 Vizualizări3509 Autor: Ziarul National
DECIZIE la CCA: Dodon își mai adaugă un post de televiziune în trust


Trustul media controlat de apropiați ai președintelui Igor Dodon se mărește.

Consiliul Coordonator al Audiovizualului (CCA) i-a acordat astăzi licență unui nou post de televiziune cu numele „Accent TV”, care va păstra grila de emisie a fostului canal cu același nume.

Decizia de astăzi vine după ce, recent, CCA a acceptat ca „Accent TV” să fie redenumit în „Primul în Moldova”, post care retransmite canalul principal de televiziune de la Moscova, preluat de la „Prime”-ul lui Vlad Plahotniuc.

Astfel, „Primul în Moldova” va avea acoperire națională, fiind difuzat prin intermediul unei rețele de stat, iar „Accent TV” va fi difuzat prin intermediul distribuitorilor de servicii specializate.

Singurul membru al CCA care a votat împotrivă a fost Olga Guțuțui. „Asistăm la concentrarea media sub influența unor factori politici”, și-a argumentat Guțuțui decizia.

Colegul ei, Corneliu Mihalache, a invocat „legătura de suflet” pe care o are cu angajații acestui post de televiziune, aceștia fiind foști anajați ai „NIT”-ului, și a votat pentru.

„Acest post tv merită să-și continue activitatea”, a adăugat șeful CCA, Dragoș Vicol.

Amintim că „Ziarul de Gardă” a scris anterior că postul „Accent TV”, deţinut de „Telesistem TV” SRL, este administrat de Stanislav Vâjga, care a activat anterior la postul „NIT”. Beneficiarul televiziunii, conform actelor depuse la CCA, era Vadim Ciubară, un cetăţean moldovean stabilit la Moscova şi prezentat de mai multe site-uri drept consilier al lui Igor Dodon.

Și postul „NTV Moldova” al „Exclusiv Media” SRL este proprietatea prietenului și consăteanului lui Dodon, Corneliu Furculiţă, fiind administrată de socialistul Petru Burduja. La sfârşitul anului 2015, „Exclusiv Media” a obţinut licenţa de emisie pentru postul de televiziune „NTV Moldova”, care foloseşte aceeaşi marcă comercială cu postul rusesc „NTV”, unde asociat majoritar este grupul „Gazprom”.

„Exclusiv Media” SRL este şi proprietară a televiziunii on-line de limbă rusă TNS, dar şi a ziarului de limbă rusă „Аргументы и факты” (Argumente şi Fapte – n.r).

Recent, presa a scris că tot Igor Dodon s-ar afla în spatele achiziției ziarului „Komsomolskaia Pravda” și a portalului „Unimedia”.

Prietenii tăi merită să știe ASTA!
loading ..

Stiri relevante
Top stiri

Ion 04.11.2019 13:01

Ce e cu mis- masul acesta adică accent sa transformat în perevii și apoi apare din nou și încă cu acoperire națională,fara concurs pe dvbt2, e adevărat zahvat se vede cu ochiul liber ne prostesc oameni buni

lumina 04.11.2019 13:17

Un consiliu al audiovizualului de rahat!

Ion 04.11.2019 18:27

În neamul nostru sau găsit trădători întotdeauna,o facem cu mâna noastră ce păcat!!!

Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
17.01.2020 09:16 Nicolae Negru Nicolae Negru // Dilema lui Dodon în ...

15.01.2020 11:30 Ziarul National Victor Chirilă // Opriți-l pe șahmati...

13.01.2020 09:10 Nicolae Negru Nicolae Negru // De ce Maia Sandu ar ...

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Credeți că R. Moldova are nevoie de mai multe aeroporturi internaționale, inclusiv la Sud și la Nord, așa cum propune președintele Igor Dodon?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2018. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md