S-a terminat cu Facebook aşa cum îl ştim. Schimbări URIAŞE la cea mai populară reţea de socializare


Facebook anunţă o serie de schimbări majore a newsfeed-ului, făcând postările brandurilor, business-urilor şi publicaţiilor mult mai puţin vizibile. În schimb, conţinutul care generează conversaţii între familie şi prieteni va fi promovat pe reţeaua de socializare, anunţă Mark Zuckerberg pe pagina sa de Facebook, transmite zf.ro.
Drept rezultat, pe parcursul următoarelor săptămâni, organizaţiile prezente pe Facebook vor vedea popularitatea postărilor că scade.
„Am primit feedback din partea comunităţii că postările publice din partea brandurilor, business-urilor şi publicaţiilor aglomerează foarte tare momentele personale care ne ajută să ne apropiăm mai mult unii de alţii”, a scris Zuckerberg.
El a spus că îşi asumă responsabilitatea, împreună cu echipa de la Facebook, să se asigure că reţeaua de socializare este un factor pozitiv în vieţile oamenilor.
Dacă va fi promovat conţinutul public, va fi pentru a încuraja comunitatea să interacţioneze, la fel cum se întâmplă cu grupurile care vorbesc despre seriale, filme sau sport.
Un alt exemplu dat de Facebook într-o postare separată este legat de feed-urile video, care au tendinţa să genereze interacţiune majoră.
”Făcând aceste schimbări, mă aştept ca timpul petrecut de oameni pe Facebook, precum şi unele interacţiuni să scadă. Dar timpul pe care alegeţi să îl petreceţi va fi mult mai valoros”, a spus Zuckerberg.











































































