Ce obiectiv din R. Moldova a fost declarat simbolul TURISTIC al anului 2016


Federația de Promovare a Turismului din Moldova, lansează campania „Sunt turist în țara mea”, după ce o cetate din R. Moldova, și anume Cetatea Soroca, a fost declarată drept „Simbol Turistic al Anului 2016”.
Decizia a fost luată în urma desfășurării Primei Ediții a Galei Turismului Republicii Moldova, în cadrul căreia Cetatea Soroca a fost desemnată câștigătoare a categoriei TOP 10 destinații turistice recomandate turiștilor străini.
Prin campania lansată, Federația de Promovare a Turismului din Moldova (FPTM) își propune să organizeze un șir de evenimente care ar crește și mai mult vizibilitatea destinației, prin atragerea de turiști atât din țară cât și de peste hotare.
Pe lângă evenimentele cheie, Federația va organiza excursii lunare prin intermediul agențiilor membre, dând posibilitatea turiștilor să cunoască în detaliu zona Sorocii.
„Astăzi, Republica Moldova este încă nevalorificată din punct de vedere turistic. Cetatea Sorocii ar trebui sa devină cartea de vizită a țării noastre la modul practic, pentru orice turist ce ne vizitează țara. Pe lângă turiștii străini, sunt un șir de concetățeni care nu au vizitat această destinație importantă. Campania „Sunt turist în țara mea” va crea premise turistice pentru cetățenii noștri, dându-le posibilitatea să viziteze Republica Moldova de la Nord spre Sud și de la Est spre Vest”, susține Alexandru Filipschi, președintele FPTM
„Muzeul de Istorie și Etnografie din Soroca salută această decizie a FPTM. În acest context, vom fi alături de Federație în promovarea ținutul Soroca - o regiune care de mult se cere valorificată din punct de vedere turistic, dat fiind faptul că deține peisaje de o rară frumusețe: Cetăți antice precum La Șanțuri (s. Rudi) și Zamca (s. Cosăuți), Cetatea medievală Soroca, Mănăstirile Călărășăuca, Cosăuți, Rudi, Lunca Nistului cu Zonele Umede”, a răspuns Nicolae Bulat, directorul Muzeului de Istorie și Etnografie din Soroca.













































































