Stiri

Vezi ce MALADII previne consumul de bere

Știri 12.07.2014 19:34 Vizualizări1183
Vezi ce MALADII previne consumul de bere

Berea, bogată în vitamine şi minerale, este benefică pentru sănătate, iar cercetătorii au constatat, printre altele, că previne maladia Alzheimer, reglează echilibrul hormonal şi este un excelent balsam pentru păr.

Berea conţine toată gama de aminoacizi esenţiali, substanţe minerale cum ar fi fosfor, iod, magneziu şi potasiu, fiind de asemenea bogată în calciu. În acest sens, un studiu al cercetătorilor de la Universitatea Tufts din Statele Unite, a relevat faptul că un consum moderat de bere protejează densitatea minerală a oaselor, potrivit mediafax.ro.

Pentru a obţine cele mai mari beneficii pentru sănătate, cercetătorii recomandă consumul de bere nepasteurizată, deoarece pasteurizarea reduce valoarea nutriţională prin înlăturarea componentelor „vii”. Cel mai bun tip de bere este cel nefiltrat, deoarece filtrarea elimină drojdia, bogată în vitamina B.

Având în vedere conţinutul redus de zaharuri al acestei băuturi, consumul moderat previne diabetul. Un studiu din 2010, efectuat pe un grup de 38 000 de bărbaţi din Statele Unite, a stabilit că persoanele care au consumat un pahar sau două de bere pe zi, timp de patru ani, au înregistrat o scădere a riscului de diabet de tip 2 cu până la 25%.

Hameiul din care se fabrică berea este bogat în silicaţi, care conferă strălucire, cresc volumul şi întăresc firele de păr de la rădăcină. Pentru a prepara un balsam din bere pentru păr, experţii recomandă să se fiarbă în prealabil, pentru evaporarea alcoolului, apoi să se amestece lichidul rezultat, după răcire, cu ulei extravirgin de cocos. De asemena consumul de bere contribuie la reducerea bufeurilor şi altor simptome specifice menopauzei, dar totodată berea are proprietăţi afrodisiace şi relaxante.

Autor: Polina Cupcea
Stiri relevante
Top stiri

Parteneri
Punct de vedere NAȚIONAL
VIDEO // Irina Gutnic publică imagini de pe camerele de supraveghere cu Ion Ceban - „PERICOL public”: „M-a mințit pe mine, așa minte întreaga societate”
27.05.2026 11:27 ZiarulNational VIDEO // Irina Gutnic publică imagini...

Mihai Gribincea // Moscova rescrie istoria: Declarația Mariei Zaharova despre conflictul din Transnistria – propagandă sau realitate?
14.05.2025 13:06 ZiarulNational Mihai Gribincea // Moscova rescrie is...

Nicolae Negru // Anul politic 2024, în câteva linii
30.12.2024 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // Anul politic 2024, î...

Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
CapricornCapricorn
VărsătorVărsător
PeștiPești
BerbecBerbec
TaurTaur
GemeniGemeni
RacRac
LeuLeu
FecioarăFecioară
BalanțăBalanță
ScorpionScorpion
SăgetătorSăgetător
Curs valutar
1 MDL   1 EUR 20.00 1 USD 17.34 1 RON 3.82 1 RUB 0.21 1 UAH 0.39
Sondaj
Dacă duminica viitoare ar avea loc un referendum privind unirea Republicii Moldova cu România, cum ați vota?
Prietenii noștri