Te sună cineva cu „număr privat”? Vezi aici cum poţi să afli cine e ANONIMUL


Probabil că mulţi dintre voi aţi fost apelaţi cu „număr privat”. Dacă vă macină curiozitatea, ar trebui să utilizaţi serviciul VoiceIP, care vă va aloca un număr pe care îl puteţi folosi pentru a devia toate apelurile primite, scrie videotutorial.ro, citat de realitatea.net.
Trebuie să ştiţi că pentru a forwarda un apel, trebuie să aveţi credit pe cartelă. Devierea apelului va avea loc chiar dacă nu sunteţi logaţi pe serviciul VoiceIP. În optiunea „Call forwarding” (deviere apel) se trece numărul către care doriţi să deviaţi (în cazul nostru numărul VoiceIP) pentru una din situaţiile disponibile: „Always forward” (deviere întotdeauna), „Forward when busy” (deviere doar când sună ocupat), „Forward when unanswered” (deviere când nu răspundeţi), „Forward when unreachable” (deviere când nu vă aflaţi în aria de acoperire sau nu aveţi semnal). Devierea pentru „Always forward”, este cea mai indicată.









































































