STUDIU // Includerea nucilor în regimul alimentar permite un lucru importanmt pentru sănătate
1470
accesarefonduri.ro Includerea nucilor în regimul alimentar ar permite scăderea colesterolului, potrivit unui studiu american realizat pe un eșantion de persoane cu risc de diabet, publicat în revista BMJ Open Diabetes Research & Care și preluat de Le Parisien, semnalează site-ul 20minutes.fr, citat de agerpres.ro.
Cercetători de la Universitatea Yale au supus studiului un număr de 112 persoane, pe care le-au împărțit în două grupe. În primul grup, participanții au beneficiat de sfaturi privind nutriția și au urmat un regim sărac în calorii. În celălalt grup, fiecare persoană a consumat ce a dorit, fără a primi vreun sfat.
Apoi, cercetătorii le-au cerut unor persoane alese la întâmplare să consume zilnic, în plus față de regimul lor, 56 de grame de nuci (336 de calorii). Celelalte persoane nu au mâncat nuci timp de șase luni.
După această perioadă, cercetătorii au constatat o scădere a colesterolului rău (LDL) și a colesterolului global în cazul persoanelor care consumaseră zilnic nuci.
Deși nucile aduc beneficii organismului, datorită acizilor grași, vitaminelor și mineralelor pe care le conțin, trebuie să se evite consumul excesiv, pentru că sunt calorice și ar putea favoriza o creștere în greutate.
05.09.2024
11:59
15.04.2024
19:28
20.04.2023
07:30
17.02.2023
14:32
18.01.2023
19:59
16.12.2022
14:28
22.11.2022
13:11
10.10.2022
07:30
04.05.2022
19:59
12.12.2021
09:47
25.01.2021
20:00
25.01.2021
19:01
10.08.2026
17:49
10.08.2026
17:16
10.08.2026
16:14
10.08.2026
15:44
10.08.2026
15:37
10.08.2026
15:09
10.08.2026
14:59
10.08.2026
14:56
10.08.2026
14:55
10.08.2026
14:53
10.08.2026
13:10
10.08.2026
13:06
10.08.2026
12:54
10.08.2026
12:44
10.08.2026
12:43
10.08.2026
11:49
10.08.2026
11:46
10.08.2026
11:44
10.08.2026
11:39
10.08.2026
10:54
10.08.2026
10:51
10.08.2026
10:25
10.08.2026
10:00
10.08.2026
09:28
10.08.2026
08:58
Incendiu și explozii la uzină militară din Bulgaria, toți cei 300 de muncitori evacuați în siguranță
Șapte școli din Moldova pilotează o nouă metodologie pentru respectarea drepturilor copilului și un mediu educațional incluziv
Trei tentative de introducere ilicită de mărfuri în țară, dejucate de vameșii de la Leușeni
Rusia acuză România că folosește Portul Giurgiulești pentru arme către Ucraina și neagă sprijinul moldovenilor pentru unire
















