STUDIU // Aceste alimente asigură o mai mare LONGEVITATE
1448
gradinamea.ro Consumarea cu regularitate a alimentelor picante este asociată cu o mai mare longevitate și cu un risc mai mic de cancer, boli coronariene și respiratorii, potrivit unui studiu realizat în China publicat de revista britanică British Medical Journal (BMJ), citează Agerpres.
„Analiza noastră a arătat o corelație inversă între consumul de alimente picante și mortalitatea generală precum și cu unele cauze de deces (cancer, boli de inima și boli respiratorii)”, a menționat grupul de cercetători.
Practic, studiul efectuat pe un eșantion de aproape o jumătate de milion de chinezi pe parcursul mai multor ani a evidențiat că „cei care mănâncă alimente picante aproape în fiecare zi au un risc cu 14% mai mic să moară în comparație cu cei care mănâncă picant mai puțin de o dată pe săptămână”.
Această asociere se aplică atât bărbaților, cât și femeilor și pare mai puternică pentru cei care mănâncă picant și nu beau alcool.
Condimentul cel mai consumat în China este „capsaicina” (un alcaloid care se găsește în diferite specii de ardei iute) care, potrivit cercetătorilor, ar putea avea efecte antiobezitate și este antiinflamator, antioxidant și anticancer.
05.09.2024
11:59
15.04.2024
19:28
20.04.2023
07:30
17.02.2023
14:32
18.01.2023
19:59
16.12.2022
14:28
22.11.2022
13:11
10.10.2022
07:30
04.05.2022
19:59
12.12.2021
09:47
25.01.2021
20:00
25.01.2021
19:01
11.08.2026
06:33
11.08.2026
06:22
11.08.2026
06:00
11.08.2026
05:20
11.08.2026
02:39
11.08.2026
01:17
11.08.2026
01:07
11.08.2026
00:58
10.08.2026
23:45
10.08.2026
23:38
10.08.2026
23:02
10.08.2026
22:15
10.08.2026
21:50
10.08.2026
21:23
10.08.2026
21:17
10.08.2026
19:57
10.08.2026
19:48
10.08.2026
19:45
10.08.2026
19:36
10.08.2026
18:56
10.08.2026
18:32
10.08.2026
17:49
10.08.2026
17:16
10.08.2026
16:14
10.08.2026
15:44
ONU și Kievul acuză Rusia de torturi și abuzuri sexuale sistematice asupra prizonierilor ucraineni și anunță peste 300 de centre de detenție și 129 de execuții documentate
27.300 de cărți și 1.300 de rafturi de lectură pentru grădinițele din Republica Moldova, prin extinderea Programului Național „100 de povești citite”
Atacuri rusești în Zaporijia și Kiev: cinci morți și zeci de răniți în urma bombardamentelor
Trump Media, pierderi de 238 de milioane de dolari pe fondul prăbușirii criptomonedelor și al pariului pe postările lui Trump
















