Detaliul SURPRINZĂTOR despre consumul de mere. Dă peste CAP tot ce credeam până acum
4001
descoperă.ro Un măr consumat pe zi ţine doctorul departe. Aşa se spune în literatura de specialitate. Totuşi, studiile arată că merele nu sunt atât de benefice pentru organism pe cât credem.
Studii recente arată că un consum excesiv de mere nu este indicat, întrucât ele nu conţin atât de multe substanţe benefice pe cât credem. Astfel, în loc să aducă beneficii organismului, mai degrabă îl îmbolnăvesc, informează gandul.info.
Unele soiuri de mere au un conţinut de zahăr de 80%, ceea ce reprezintă de două ori mai mult dulce decât o sticlă de suc carbogazos.
O echipă de cercetători a făcut un studiu în care a inclus mai multe persoane supraponderale care au mâncat un măr pe zi, aşa cum spune zicala. La final, s-a dovedit că aceste fructe cresc, de fapt, nivelul colesterolului şi riscul de apariţie a bolilor de inimă.
Merele sunt fructele care conduc în clasamentele cu alimente cu un conţinut ridicat de pesticide.
05.09.2024
11:59
15.04.2024
19:28
20.04.2023
07:30
17.02.2023
14:32
18.01.2023
19:59
16.12.2022
14:28
22.11.2022
13:11
10.10.2022
07:30
04.05.2022
19:59
12.12.2021
09:47
25.01.2021
20:00
25.01.2021
19:01
10.08.2026
13:52
10.08.2026
13:10
10.08.2026
13:06
10.08.2026
12:54
10.08.2026
12:44
10.08.2026
12:43
10.08.2026
11:49
10.08.2026
11:46
10.08.2026
11:44
10.08.2026
11:39
10.08.2026
10:54
10.08.2026
10:51
10.08.2026
10:25
10.08.2026
10:00
10.08.2026
09:28
10.08.2026
08:58
10.08.2026
08:42
10.08.2026
08:28
10.08.2026
06:40
10.08.2026
01:10
10.08.2026
00:57
10.08.2026
00:08
09.08.2026
23:57
09.08.2026
23:52
09.08.2026
22:29
Horoscopul zilei 10.08.2026
Contrabandă cu un milion de țigarete în sudul țării: bani, mașină și tehnică de calcul, confiscate de PCCOCS și Serviciul Vamal
Consumatorii își pot apăra drepturile online: noul modul „Protecția consumatorului” lansat pe edemocratie.gov.md
Atac ucrainean cu drone lovește rafinăria TANECO din Nijnekamsk: 13 morți și zeci de răniți în Tatarstan
















