Stiri

Ce SUCURI ajută la slăbit: rezultatele șocante ale unui studiu

Știri 29.05.2014 16:23 Vizualizări1480
Ce SUCURI ajută la slăbit: rezultatele șocante ale unui studiu Sursa: www.mrwallpaper.com

Un studiu destul de controversat sugerează o legătură directă între consumul de băuturi dietetice şi pierderea în greutate. Potrivit acestui studiu, persoanele care au băut doar sucuri şi ceaiuri dietetice timp de 12 săptămâni au slăbit în medie 6 kg, mai mult decât cei care au consumat doar apă plată, care au pierdut în greutate doar 4 kg.

De asemenea, 64% dintre consumatorii de răcoritoare dietetice au slăbit cel puţin 5% din greutatea lor, în timp ce doar 43% dintre cei care au băut apă au reuşit acest lucru. Slăbirea chiar şi cu 5% din masa corporală reduce riscul de boli cardiace şi diabet.

Dar acest studiu a fost finanţat de companii din industria băuturilor răcoritoare, de aceea unii cercetători cred că rezultatele nu sunt foarte corecte. Judith Wylie-Rosett, de la Colegiul de Medicină Albert Einstein, spune că nu au fost precizate detalii legate de dieta completă urmată de subiecţii analizaţi şi nici despre activitatea lor fizică.

Potrivit cercetătorilor care au realizat studiul, subiecţii au avut acelaşi stil de viaţă, singura diferenţă constând în băuturile consumate. În plus, cei care au băut sucuri dietetice au declarat că s-au simţit mai puţin înfometaţi decât cei care consumau doar apă. De asemenea, experimentul a fost de scurtă durată şi la el au participat doar 303 persoane.

Totuşi, un studiu anterior, publicat în American Journal of Clinical Nutrition, a arătat că persoanele care beau sucuri dietetice au şanse mai mari să piardă 5% din greutate comparativ cu persoanele care beau apă.

Sursa: descopera.ro

Autor: Tatiana Scutaru
Top stiri

Parteneri
Punct de vedere NAȚIONAL
VIDEO // Irina Gutnic publică imagini de pe camerele de supraveghere cu Ion Ceban - „PERICOL public”: „M-a mințit pe mine, așa minte întreaga societate”
27.05.2026 11:27 ZiarulNational VIDEO // Irina Gutnic publică imagini...

Mihai Gribincea // Moscova rescrie istoria: Declarația Mariei Zaharova despre conflictul din Transnistria – propagandă sau realitate?
14.05.2025 13:06 ZiarulNational Mihai Gribincea // Moscova rescrie is...

Nicolae Negru // Anul politic 2024, în câteva linii
30.12.2024 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // Anul politic 2024, î...

Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
CapricornCapricorn
VărsătorVărsător
PeștiPești
BerbecBerbec
TaurTaur
GemeniGemeni
RacRac
LeuLeu
FecioarăFecioară
BalanțăBalanță
ScorpionScorpion
SăgetătorSăgetător
Curs valutar
1 MDL   1 EUR 20.00 1 USD 17.34 1 RON 3.82 1 RUB 0.21 1 UAH 0.39
Sondaj
Dacă duminica viitoare ar avea loc un referendum privind unirea Republicii Moldova cu România, cum ați vota?
Prietenii noștri