Ce se întâmplă dacă mănânci NUCI zilnic
2310
Consumul zilnic de nuci îmbunătăţeşte nivelul colesterolului din sânge şi reduce riscul de boli cardiace coronariene, arată datele unui unui studiu.
Doctorandul Joan Sabate şi colegii săi de la Universitatea Loma Linda din California au extras date din 25 de studii privind consumul de nuci din şapte tari, care au inclus 583 de bărbaţi şi femei, cu diferite niveluri de colesterol, scrie obiectiv.info.
Niciunul dintre participanţii studiului nu a primit medicaţie pentru nivelul colesterolului. Nucile evaluate au inclus: migdale, alune, nuci pecan, fistic, nuci, nuci de macadamia şi arahide. Pacienţii din studii au mâncat, în medie, 67 de grame de nuci zilnic.
Aceasta dietă a dus la o reducere medie de 5,1% a concentraţiei de colesterol total, o reducere de 7,4% a LDL-ului sau colesterolul rău şi o reducere de 8,3% în raportul nivelurilor de LDL în raport cu HDL (colesterol „bun“).
În plus, nivelul trigliceridelor a scăzut cu 10,2%, dar numai în rândul persoanelor cu un nivel iniţial crescut de trigliceride.
Nucile îmbunătăţesc nivelul colesterolului şi sănătatea inimii.
05.09.2024
11:59
15.04.2024
19:28
20.04.2023
07:30
17.02.2023
14:32
18.01.2023
19:59
16.12.2022
14:28
22.11.2022
13:11
10.10.2022
07:30
04.05.2022
19:59
12.12.2021
09:47
25.01.2021
20:00
25.01.2021
19:01
13.08.2026
07:43
13.08.2026
06:31
13.08.2026
06:20
13.08.2026
02:21
13.08.2026
01:31
13.08.2026
01:24
13.08.2026
01:16
13.08.2026
00:50
13.08.2026
00:36
13.08.2026
00:28
12.08.2026
23:28
12.08.2026
23:16
12.08.2026
22:07
12.08.2026
20:46
12.08.2026
20:27
12.08.2026
20:23
12.08.2026
20:00
12.08.2026
19:59
12.08.2026
19:45
12.08.2026
19:29
12.08.2026
18:37
12.08.2026
17:52
12.08.2026
17:38
12.08.2026
17:25
12.08.2026
16:40
Mii de angajați SpaceX devin milionari după listarea record pe bursă: inginerul care își vinde treptat acțiunile de 23 de milioane de dolari
Trump, confruntare tensionată la Camp David cu şeful Pentagonului pe tema stocurilor critice de rachete şi penuriei de muniţie
Ce au descoperit cercetătorii după ce o rachetă SpaceX s-a prăbușit pe Lună
Rusia susține că a doborât 605 drone ucrainene în 20 de regiuni și Crimeea, atac masiv asupra unui centru Wildberries și în Iaroslavl
Explozii misterioase semnalate de un petrolier în strâmtoarea Ormuz, în plin război în Orientul Mijlociu
















