Ce preţuri oferă pentru un minut de publicitate electorală posturile de radio şi tv din R. Moldova? GMG-ul lui Plahotniuc le bate pe toate


Radiodifuzorii din R. Moldova au prezentat la Comisia Electoralã Centralã şi la Consiliul Coordonator al Audiovizualului tarifele pe care le vor percepe pentru un minut de publicitate electoralã în cadrul campaniei pentru alegerile prezidenţiale din 30 octombrie curent.
Cel mai scump minut de publicitate va fi la posturile de radio şi de televiziune din cadrul trustului „General Media Group”al cãrui proprietar este democratul Vladimir Plahotniuc.
Un minut de publicitate la „Prime” va costa 3 000 de euro, la „Publika TV” şi „Canal3” - câte 2 000 de euro, iar la „Canal 2” - 1 500 de euro.
Deşi majoritatea posturilor de radio de pe piaţa autohtonã oferã preţuri de la 25 pânã la 50 de euro per minut de publicitate electoralã, cele din trustul GMG „Maestro FM”, „Muz FM” şi „Publika FM” cer câte 100 de euro per minut.
Postul de televiziune „RTR Moldova” oferã un minut de publicitate contra 600 de euro, iar postul public de televiziune "Moldova 1" - 500 de euro.
„Jurnal TV” cere 1 750 de euro pentru 30 de minute în total, iar „TV7” - de la 9 800 de lei pânã la 10 400 de lei, în funcţie de ora la care este difuzatã publicitatea.
Totodatã, realizarea şi punerea pe post a unui reportaj comercial va costa la „Jurnal TV” 5 000 de euro.
Vedeţi toate preþurile oferite de radiodifuzorii din R. Moldova în actuala campanie electoralã AICI.









































































