Cât de NESĂNĂTOS este laptele cu 0% grăsime
1218
realitatea.net Din dorința de a pierde câteva kilograme sau pur și simplu de a-și menține silueta, unele persoane aleg să consume lapte complet degresat.
Deşi majoritatea dintre noi îi acordăm un loc fruntaș în alimentația de zi cu zi, cele mai recente studii susțin că laptele de vacă cu 0% conținut de grăsimi ar fi dăunător pentru sănătate.
Astfel, din dorința de a pierde câteva kilograme sau pur și simplu de a-și menține silueta, unele persoane aleg să consume lapte complet degresat sau alte produse derivate.
Totuși, David Ludwig, cercetător la Universitatea Harvard, a realizat un studiu despre presupusele beneficii ale laptelui degresat sau cu 0% grăsimi, conform clickpentrusanatate.ro.
Studiul, publicat în revista Asociației Americane de Pediatrie, a dezvăluit că, din momentul extragerii grăsimii din lapte, aceasta este înlocuită cu zahăr, extrem de dăunător pe termen lung pentru organismul nostru.
De asemenea, David Ludwig contestă publicitatea de care beneficiază laptele cu zero conținut de grăsimi, deoarece toate băuturile care conțin zaharuri și calorii se supun unor norme specifice de promovare în mai multe țări ale lumii.
05.09.2024
11:59
15.04.2024
19:28
20.04.2023
07:30
17.02.2023
14:32
18.01.2023
19:59
16.12.2022
14:28
22.11.2022
13:11
10.10.2022
07:30
04.05.2022
19:59
12.12.2021
09:47
25.01.2021
20:00
25.01.2021
19:01
11.08.2026
17:23
11.08.2026
16:57
11.08.2026
16:55
11.08.2026
16:16
11.08.2026
15:30
11.08.2026
15:18
11.08.2026
15:14
11.08.2026
14:59
11.08.2026
14:42
11.08.2026
14:03
11.08.2026
13:49
11.08.2026
13:21
11.08.2026
12:58
11.08.2026
11:07
11.08.2026
10:52
11.08.2026
10:48
11.08.2026
10:42
11.08.2026
10:35
11.08.2026
10:33
11.08.2026
10:06
11.08.2026
10:02
11.08.2026
08:20
11.08.2026
06:33
11.08.2026
06:22
11.08.2026
06:00
Stereotaxia în tratarea metastazelor, alternativa precisă la chirurgie. Explicațiile dr. Sorin Bogdan (SANADOR)
Bilanţul cutremurului din Columbia se apropie de 170 de morţi. Papa Leon al XIV-lea şi Shakira îşi exprimă solidaritatea cu victimele tragediei
Air China reia din septembrie zborurile directe București–Beijing, de trei ori pe săptămână
Trei marinari uciși după atacul Houthi asupra unei nave de marfă în strâmtoarea Bab el-Mandeb
















