09:53:25 14.11.2018
 
Stiri

SPECIALIST // Cum slăbeşti fără să te înfometezi

Știri 27.02.2017 19:30 Vizualizări1103 Autor: Ziarul National
SPECIALIST // Cum slăbeşti fără să te înfometezi Sursa: ziare.com

Dietele drastice, prin înfometare, încă sunt destul de folosite, deşi este cunoscut faptul că sunt extrem de nesănătoase. În plus, un alt dezavantaj major al acestora este că nu aduc rezultate pe termen lung - odată ce ai terminat dietă şi reiei alimentaţia obişnuită, vei reveni cu siguranţă şi la greutatea iniţială.

Îţi propun o abordare sănătoasă:

1. Conştientizează-ţi obiceiurile greşite - obiceiurile tale alimentare sau stilul de viaţă (de cele mai multe ori ambele) greşite te-au adus în punctul în care nu eşti mulţumit (ă) de felul în care arăţi şi/sau te simţi.

2. Fă o analiză a acestor obiceiuri, pentru a-ţi da seama care dintre ele ar trebui corectate, pentru a ajunge la greutatea ideală şi la un stil de viaţă sănătos.

3. Nu renunţa la alimente, înlocuieşte-le. Pentru fiecare aliment nesănătos există şi o opţiune sănătoasă (înlocuieşte pâinea albă cu pâine integrală, orezul alb cu cel brun, brânzeturile cu conţinut mare de grăsime cu brânzeturi mai slabe, dulciurile procesate cu fructe proaspete sau confiate, ciocolata cu conţinut mare de zahăr cu ciocolată amăruie etc.)

4. Învaţă să combini corect alimentele. Citeşte despre fiecare aliment în parte şi învaţă să le combini corect (de exemplu: pentru o siluetă de vis, proteinele se armonizează cel mai bine cu legumele, nu cu alimente bogate în amidon).

5. Programează-ţi mesele. Aşa cum îţi programezi întâlnirile sau alte evenimente, învaţă să oferi şi meselor importanța cuvenită. Ţine cont de regula celor trei mese principale şi două gustări (între mese), luate aproximativ la aceeaşi ora în fiecare zi şi vei observa schimbări pozitive, destul de repede.





6. Fă mişcare zilnic. Oricât de ocupat (ă) ai fi, este foarte important să conştientizezi că sportul nu este opţional în dietele de slăbire şi, în general, pentru un stil de viaţă sănătos şi echilibrat. Dacă nu eşti suficient de motivat (ă), apelează la un antrenor personal care te poate ghida pe drumul ăsta.

7. Odihneşte-te suficient. Când suntem obosiţi avem tendinţa de a mânca mai mult, pentru a ne recupera energia.

8. Mănâncă proteine la fiecare masă şi gustare. Proteinele sunt esenţiale pentru un organism sănătos şi ţin foamea la distanţă pentru mai mult timp.

Nu uita, e mai bine să ajungi la rezultatele dorite cu paşi mici, practicând un stil de viaţă sănătos, decât prin intermediul unei diete drastice, care îţi poate afecta sănătatea în mod iremediabil.

Poţi apela la specialişti în nutriţie şi sport, care te vor asculta cu atenţie şi îţi vor da sfaturile cele mai potrivite, în funcţie de istoricul, particularităţile şi obiectivele tale.

Iulian Dinu, Fitness Coach cu experienţă de peste 10 ani & Fondator Fitness Education School

sursa: ziare.com

Merită și prietenii tăi să știe ASTA!



Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
12.11.2018 13:00 Ziarul National Victor Chirilă // Cine e de vină că R...

12.11.2018 09:18 Nicolae Negru O altă perspectivă asupra furtului mi...

11.11.2018 15:40 Ziarul National Gheorghe Erizanu // Cetățeanul Băsescu

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Majoritatea sondajelor de opinie arată că doar patru partide ar putea accede în Parlament la alegerile din februarie 2019, iar următoarea guvernare ar putea fi de coaliție. Ce alianțe postelectorale ar fi benefice pentru viitorul R. Moldova?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2018. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md