Două companii INTERNAȚIONALE sunt interesate să măsoare cotele de audiență și ale celor de piață din R. Moldova


Comisia de concurs care va selecta instituția responsabilă de măsurarea cotelor de audiență și ale celor de piață în perioada anilor 2024 - 2029 s-a întrunit azi, la sediul Consiliului Audiovizualului (CA), pentru a deschide ofertele depuse de două companii internaționale din domeniu, în baza cerințelor stabilite în Regulamentul privind organizarea concursului și în Caietul de sarcini.
Potrivit CA, pe 19 ianuarie curent au fost recepționat două oferte, care cuprind propunerea tehnică și cea financiară. Este vorba de compania britanică „Kantar” și a compania germană „GfK”.
După deschiderea plicurilor cu cele două oferte, membrii cu drept de vot din cadrul Comisiei au decis, în unanimitate, să le accepte pe ambele spre examinare.
Companiile își vor prezenta ofertele, în format online, în cadrul unei ședințe de evaluare, în cadrul căreia membrii Comisiei vor putea adresa întrebări și solicita clarificări suplimentare.
Comisia urmează să se întrunească într-o nouă ședință pe data de 8 februarie 2024, ora 10:00, în cadrul căreia ofertele vor fi evaluate și, ulterior, va fi desemnat câștigătorul concursului.







































































