Chișinău: A dat peste 6 000 de lei pentru un telefon, care s-a defectat în scurt timp. Cum a fost pus la respect vânzătorul care nu a vrut să-i repare dispozitivul
Și-a cumpărat un telefon nou, dar nu a putut să se bucure prea mult de el, fiindcă s-a defectat. Mai mult, cumpărătorul risca să rămână și fără telefon, și fără bani.
Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței anunță că a fost sesizată de către un consumator din Chișinău vizavi de faptul că și-a procurat recent de la un magazin de dispozitive electronice un telefon mobil.
La scurt timp, ecranul smartphonului s-a deconectat și nu a mai funcționat, iar ulterior și cartela SIM a fost blocată.
Femeia a mers la magazin să reclame problema, dar agentul economic nu a putut oferi un răspuns și nici nu i-a răspuns la reclamația pe care a lăsat-o acolo.
Drept urmare consumatoarea a depus o reclamație la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței. În urma intervenției inspectorilor de aici, femeia a primit contravaloarea telefonului procurat sau 6 199 de lei.
Primarul de Căușeni, Anatolie Donțu, DECĂZUT din drepturi. Locuitorii din Căușeni sunt așteptați să-și aleagă noul PRIMAR pe 17 noiembrie
MĂRTURII despre foametea organizată de sovietici în Basarabia (II): „Prin împrejurimi - o mulțime de cadavre, pe alocuri mâncate de oameni, ori de animale, nu se știe adevărul. Nu avea cine-i îngropa, fiindcă cei vii erau mai mult morți decât vii”
Pe cine afectează praful SAHARIAN care a acoperit noapte trecută R. Moldova. Avertismentul medicilor