Cadre didactice din 200 de grădinițe învață metode noi printr-un proiect susținut de Banca Mondială și MEC


Peste 500 de cadre didactice din 200 de instituții de educație timpurie participă, în intervalul iulie-august, la sesiuni tematice menite să le îmbunătățească competențele profesionale. Aceste eforturi de formare sunt sprijinite de Proiectul „Îmbunătățirea Calității Educației”, implementat de Ministerul Educației și Cercetării, cu ajutorul finanțării din partea Băncii Mondiale și a Parteneriatului pentru Educație Timpurie.
În cadrul acestor instruiri, participanții învață să utilizeze programul TEACH – un instrument de observare la clasă destinat învățământului preșcolar, primar și secundar. Acest instrument a fost dezvoltat de Banca Mondială pentru a asigura calitatea în procesele educaționale din sălile de clasă. La scară largă, programul este parte a procesului de dezvoltare profesională a cadrelor didactice, favorizând astfel îmbunătățirea abilităților lor de predare.
„Familiarizarea educatorilor cu acest instrument va sprijini dezvoltarea abilităților de observare și reflecție profesională. Acest lucru contribuie la îmbunătățirea calității activității cadrelor didactice și, în cele din urmă, la îmbunătățirea stării de bine a copiiilor. Programul TEACH va fi implementat în mai multe grădinițe din țară”, declară Viorica Istrati, consultant principal în cadrul MEC.
În aceeași perioadă, în jur de 2300 de cadre manageriale din instituțiile de învățământ general din țară beneficiază de instruiri privind folosirea programului TEACH.









































































