Aplicație mobilă cu Noul Brand Turistic, MoldovaHoliday
Asociația Națională pentru Turism Receptor din R. Moldova (ANTRIM) a lansat astăzi prima aplicație mobilă cu imaginea Noului Brand Turistic – simbolul „Pomului Vieții”.
Aplicația prezintă top 50 de atracții turistice din R. Moldova, fiind dezvoltată de către o companie privată ce are în portofoliu aplicația Slovenia’s Top 50, după al cărei model a fost elaborată.
Aici au fost incluse cele mai cunoscute vinării, monumente culturale și arhitecturale, muzee și mănăstiri din R. Moldova. Aplicația este disponibilă în două versiuni: pe iOS și Android, în AppStore și, respectiv, Google Play și poate fi descărcată gratuit.
Designul acesteia corespunde standardelor ghidului de utilizare a brandului turistic și este în limba engleză. Aceasta oferă informații generale despre destinații, localizarea acestora pe hartă, cu posibilitatea de a planifica o vizită, de a invita prietenii prin intermediul rețelelor de socializare, de a stabili și vizualiza traseul utilizând harta în regim offline, precum și alte opțiuni.
„Avansarea în tehnologia mobilă oferă consumatorilor experiențe mai semnificative în ceea ce privește călătoriile. Lipsa unei aplicații mobile unde s-ar regăsi atracțiile turistice din Moldova ne-a determinat să acționăm în direcția dezvoltării unei astfel de platforme de informare pentru turiști și acest lucru a devenit prioritar pentru ANTRIM și membrii ei”, a menționat directorul executiv al Asociației Naționale pentru Turism Receptor din Moldova, Natalia Țurcanu.
Patru candidați la funcția de procuror general: Doi dintre ei au concurat și anterior
Accesul la Aeroportul Internațional Chișinău, restricționat timp de încă 14 zile
Spicherul ceh, Miloš Vystrčil, la Chișinău: „În următoarea perioadă, ar trebui să acceptăm în Uniunea Europeană mai multe țări și una dintre acestea este Republica Moldova”