Vinurile Moldovei au fost prezentate la o expoziție INTERNAȚIONALĂ în Praga


Vinul Moldovei devine tot mai popular pe piețile strategice europene. Astfel, țara noastră a fost reprezentată ieri în premieră la expoziția „International Wine Show Prague”, alături de alte 16 state participante, informează Oficiul Național al Viei și Vinului.
Evenimentul aflat la cea de-a XV-a ediție se desfășoară anual la Praga, Republica Cehă, fiind dedicat profesioniștilor și agenților economici din domeniul vinicol.
„Cehia prezintă un interes strategic pentru vinurile moldovenești: în 2015 exportul de vin îmbuteliat în această țară a crescut cu 21%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și considerăm că piață de desfacere cehă are un potențial de creștere considerabil”, subliniază expertul în marketing al ONVV, Viorel Garaz.
La expoziția „International Wine Show Prague 2015” au participat 16 companii vitivinicole din R. Moldova. Producătorii au prezentat publicului ceh zeci de vinuri din soiuri europene și locale, dar și divinuri de calitate.
În cadrul expoziției, Vinul Moldovei a atras un număr sporit de vizitatori, în special prin masterclassul cu degustare prezentat de Christy Canterbury. Experta americană, deținătoare a prestigiosului titlu de Master of Wine, care este și ambasadoare a brandului național „Wine of Moldova”, a oferit participanților informații despre vinurile moldovenești de calitate și a elucidat valențele gustative ale celor mai fine băuturi produse în țara noastră.
Pentru a familiariza mediul de afaceri din Cehia cu Vinul Moldovei, organizatorii au publicat în revista evenimentului, „Eno Marketing for Professionals”, un articol detaliat și cuprinzător, dedicat vinurilor produse în Republica Moldova.
Participarea la evenimentul desfășurat în Cehia este parte a politicilor implementate în vederea promovării brandului național „Vinul Moldovei”, în cadrul programului de marketing al Oficiului Național al Viei și Vinului, care include analiza și segmentarea piețelor țintă de export, identifică poziționarea de produs, mesajele de comunicare și obiectivele de marketing.









































































