Unde a dispărut PSY, coreeanul care a doborât toate recordurile YouTube?

În anul 2012 PSY apărea de nicăieri și dobora toate recordurile YouTube cu piesa „Gangnam Style”. Artistul coreean a devenit aproape instant cunoscut la nivel mondial, iar melodia lui a fost prima din istorie care a reușit să strângă 1 miliard de vizualizări pe YouTube.
Azi, la patru ani distanță, are peste 2 miliarde 700 de milioane de vizualizări. WOW!
Dar ce s-a întâmplat cu artistul după acest mega succes? A dispărut în neant? A fost un one hit wonder? Nicidecum.
În 2013 a lansat single-ul „Gentlemen” cu care a scris, de asemenea, istorie. A devenit videoclipul cu cele mai multe vizualizări în doar 24 de ore (34 de milioane), iar în prezent și acesta a depășit pragul de 1 miliard de vizualizări.
Tot în 2013 a mărturisit celor de la The Sunday Times faptul că este alcoolic și că se luptă cu această dependență. PSY a recunoscut că nu ratează nici o ocazie să bea, iar licorile sale preferate sunt whiskey, vodka și tequila.
În anul 2014 PSY și-a unit forțele cu Snoop Dogg și au lansat împreună videoclipul „Hangover”, care s-a bucurat de un succes imens în online. Artiștii s-au cunoscut abia la filmările din Coreea de Sud, dar s-au simțit excelent unul în compania celuilalt.
„Pentru mine a fost extraordinar. Mi-am dorit mereu să joc într-un film cu arte marțiale, iar la filmări m-am simțit în împărăția lor”, a spus Snoop în cadrul emisiunii Jimmy Kimmel Live, unde au lansat colaborarea.
Clipul lor a strâns peste 280 de milioane de vizualizări, dar a stârnit și multe controverse. Unul dintre comentariile legate despre acest featuring spunea că este „cea mai mare insultă adusă muzicii rap de la nașterea lui Kanye West încoace.” Auch!
În 2015 a lansat cel de-al șaptelea album din carieră, „Chiljip PSY-Da” și a declarat că a simțit multă presiune în timp ce a lucrat la el pentru că se întreba mereu cum va putea să bată succesul lui „Gangnam Style”. Deși albumul nu a fost, într-adevăr, un BOOM la nivel internațional, s-a bucurat de succes în Asia, unde se câștigă foarte bine din entertainment. Ceea ce îl și interesează. Știați că în industria entertainmentului chinez, de exemplu, se învârt anual peste 95 de miliarde de dolari?
Cel mai recent single, „Daddy”, lansat în urmă cu un an, a trecut de 200 de milioane de vizualizări pe YouTube, ceea ce e bine, mai ales că a intrat chiar și în topul american Billboard Electronic/Dance Chart.









































































