19:44:53 21.12.2025
Stiri

Republica Moldova - următoarea mare DESCOPERIRE? Ce spun experții în comunicare online

Economie 26.10.2015 16:28 Vizualizări1389
Republica Moldova - următoarea mare DESCOPERIRE? Ce spun experții în comunicare online

Vinul Moldovei a fost reprezentat pentru prima dată la „Digital Wine Communications Conference 2015” (DWCC), desfășurată în perioada 22-24 octombrie la Plovdiv, Bulgaria.

Conferința, organizată de compania „Vrazon”, este singurul eveniment internațional dedicat convergenței dintre cultura vinului și mediul web, care întrunește peste 300 de profesioniști din comunitatea globală a vinificației și experți în comunicarea online, oferindu-le o platformă pentru a aborda oportunitățile actuale de colaborare.

„Aflându-ne aici, devenim parte a unei largi rețele internaționale de comunicare, care promovează schimbul de idei și creșterea standardelor în domeniu, dar, mai ales, cultura vinului, care depășește hotarele naționale, barierele lingvistice și limitele profesionale, devenind accesibilă tuturor”, spune directorul Oficiului Național al Viei și Vinului, Dumitru Munteanu.

Programul celor trei zile ale conferinței a inclus prezentări și comunicări oferite de peste 40 de experți internaționali – vinificatori, somelieri, bloggeri, jurnaliști, scriitori, specialiști în PR, marketing și vânzări – care au abordat subiecte de actualitate pentru domeniu: provocările turismului vitivinicol, echilibrul dintre calitate și marketing, costuri de branding, relația companiilor cu media etc.

De asemenea, invitații au avut posibilitatea de a participa la degustări, masterclass-uri, tururi vinicole și numeroase activități de socializare cu colegii din toată lumea.

Robert Joseph, expert în vinuri și autor a peste 30 de cărți în domeniu, a moderat un masterclass cu titlul „Moldova: the next big thing?” (Moldova: următoarea mare descoperire?).

„Am ales această abordare pentru masterclass în timpul vizitei mele recente în Moldova. Consider că noua generație de vinificatori moldoveni a reușit să revitalizeze calitatea vinurilor tradiționale, dar, în același timp, câștigă noi admiratori pe plan internațional cu vinurile moderne și savuroase, cum ar fi Pinot Noir sau Feteasca. Fiind o ţară cu cele mai extinse plantații de vie în raport cu suprafaţa sa totală, Moldova încă urmează a fi descoperită și îndrăgită de pasionații de vinuri fascinante”, subliniază expertul Robert Joseph.

DWCC se desfășoară în fiecare an într-o nouă țară, în regiuni reprezentative pentru cultura vinificației. Astfel, în anul 2014 evenimentul a avut loc la Montreux, Elveția, iar în anul 2013 – la Rioja, Spania. Conferința întrunește în mod tradițional profesioniști din „lumea veche” producătoare de vin – Franța, Spania, Italia, precum și din „lumea nouă” – Australia, Chile, Africa de Sud etc.

Participarea la „Digital Wine Communications Conference 2015” este parte a politicilor implementate în vederea promovării brandului național „Vinul Moldovei”, în cadrul programului de marketing al Oficiului Național al Viei și Vinului.

Autor: Victoria Bortă
Stiri relevante
Top stiri
21.12.2025 08:21 671 Horoscopul zilei 21.12.2025
20.12.2025 08:36 929 Horoscopul zilei 20.12.2025

Curs valutar
1 MDL   1 EUR 19.80 1 USD 16.89 1 RON 3.89 1 RUB 0.21 1 UAH 0.40
Sondaj
Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare în R. Moldova, pentru cine ați vota?
Prietenii noștri

Ziarul Național 2013-2025. Toate drepturile sunt rezervate

Despre noi Publicitate Termeni și condiții News widget RSS Contacte