17:58:47 19.02.2020
 
Stiri

Dodon își întărește IMPERIUL MEDIA: „Pervîi canal” trece, din 1 august, de la Plahotniuc la Dodon, prin persoane interpuse

Social 26.07.2019 08:30 Vizualizări11071 Autor: Ziarul National
Dodon își întărește IMPERIUL MEDIA: „Pervîi canal” trece, din 1 august, de la Plahotniuc la Dodon, prin persoane interpuse


În timp ce premierul Maia Sandu vorbește frumos la Bruxelles despre dezoligarhizarea R. Moldova, președintele prorus Igor Dodon își întărește imperiul media.

Din 1 august curent, „Pervîi kanal” din Federația Rusă va trece de la Vlad Plahotniuc la Igor Dodon, prin persoane interpuse.

Mai exact, „Pervîi kanal” de la Moscova urmează să fie difuzat în R. Moldova de către „Accent TV”, post de televiziune din trustul socialistilor, unde mai sunt „NTV Moldova” și „TNT Moldova”.

Deși contractul pe care „Pervîi kanal” îl are semnat cu „Prime TV”-ul lui Plahotniuc nu a expirat, sursele noastre spun că ar fi intervenit factorul politic de la Kremlin, care a cerut rezilierea acestuia. Consiliul Coordonator al Audiovizualului ar urma să aprobe schimbările respective în viitorul apropiat.

Recent, cu aproximativ două luni în urmă, Igor Dodon, la fel prin interpuși, ar fi cumpărat și publicația „KP v Moldove”.

Menționăm că „Ziarul de Gardă” a scris anterior că postul „Accent TV”, era deţinut de „Telesistem TV” SRL, administrată de Stanislav Vâjga, care a activat anterior la postul „NIT”. Beneficiarul televiziunii, conform actelor depuse la CCA, era Vadim Ciubară, un cetăţean moldovean stabilit la Moscova şi prezentat de mai multe site-uri drept consilier al lui Igor Dodon.

Și „RISE Moldova” arăta anterior într-o investigație că „Exclusiv Media” SRL, cea care administrează postul „NTV Moldova”, aeste proprietatea prietenului și consăteanului lui Doron, Corneliu Furculiţă, fiind administrată de socialistul Petru Burduja. La sfârşitul anului 2015, „Exclusiv Media” a obţinut licenţa de emisie pentru postul de televiziune „NTV Moldova”, care foloseşte aceeaşi marcă comercială cu postul rusesc „NTV”, unde asociat majoritar este grupul „Gazprom”.

„Exclusiv Media” SRL este şi proprietară a televiziunii on-line de limbă rusă TNS, dar şi a ziarului de limbă rusă „Аргументы и факты” (Argumente şi Fapte – traducere din rusă), care a preluat marca comercială de la ziarul cu același nume din Rusia.

Prietenii tăi merită să știe ASTA!
loading ..


Polilogu 26.07.2019 19:31

Intereseaza asta UE- SUA - RUSIA ? NU ! Nici revenirea TV ROMANIA in casele basarabenilor nu interesează . EVIDENT ! Pe când veți avea un post al TRIPLEI ALIANTE la Chisinau ?

Polilogu 26.07.2019 19:36

Intereseaza asta UE- SUA - RUSIA ? NU ! Nici revenirea TV ROMANIA in casele basarabenilor nu interesează . EVIDENT ! Pe când veți avea un post al TRIPLEI ALIANTE la Chisinau ?

Polilogu 26.07.2019 19:37

Intereseaza asta UE- SUA - RUSIA ? NU ! Nici revenirea TV ROMANIA in casele basarabenilor nu interesează . EVIDENT ! Pe când veți avea un post al TRIPLEI ALIANTE la Chisinau ?

Comentarii
Promo
Descoperă
Punct de vedere NAȚIONAL
17.02.2020 09:19 Nicolae Negru Nicolae Negru // Tătucul Dodon simte ...

14.02.2020 09:13 Nicolae Negru Nicolae Negru // Primul Ciocoi, primu...

10.02.2020 09:15 Nicolae Negru Nicolae Negru // Candidatul comun al ...

Meteo in Moldova
Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Credeți că ministrul Afacerilor Externe și Integrării Europene, Aureliu Ciocoi, trebuie să-și dea demisia, după ce a declarat că armata rusă a intervenit în războiul din Transnistria pentru „a opri vărsările de sânge”?
Prietenii noștri

Widget cu noutăți la tine pe site

Ziarul Național 2013-2018. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md