Stiri

Cu cât un copil se uită mai mult la televizor, cu atât bea mai mult băuturi dulci

Sanatatea & Frumusetea 09.06.2013 16:22 Vizualizări1047
Cu cât un copil se uită mai mult la televizor, cu atât bea mai mult băuturi dulci
Fiecare oră petrecută de copii în faţa micului ecran creşte riscul consumului de băuturi gazoase dulci cu 50%, expunerea la reclamele publicitare fiind una dintre cauze. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Goteborg şi menţionat de 7sur7.be.

Copiii care petrec mult timp în faţa televizorului consumă mai multe băuturi gazoase dulci, arată Stina Olafsdottir, membră a echipei de cercetători care a realizat studiul.

Cei care se uită la reclame publicitare ar fi cei mai înclinaţi să bea astfel de lichide. Acesta nu este însă singurul motiv, subliniază cercetătorii, remarcând totuşi că există o legătură între micul ecran şi consum.

Studiul s-a desfăşurat cu ajutorul părinţilor a 17000 de copii între doi şi patru ani.
Autor: Ziarul National
Top stiri

Parteneri
Punct de vedere NAȚIONAL
VIDEO // Irina Gutnic publică imagini de pe camerele de supraveghere cu Ion Ceban - „PERICOL public”: „M-a mințit pe mine, așa minte întreaga societate”
27.05.2026 11:27 ZiarulNational VIDEO // Irina Gutnic publică imagini...

Mihai Gribincea // Moscova rescrie istoria: Declarația Mariei Zaharova despre conflictul din Transnistria – propagandă sau realitate?
14.05.2025 13:06 ZiarulNational Mihai Gribincea // Moscova rescrie is...

Nicolae Negru // Anul politic 2024, în câteva linii
30.12.2024 09:11 Nicolae Negru Nicolae Negru // Anul politic 2024, î...

Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
CapricornCapricorn
VărsătorVărsător
PeștiPești
BerbecBerbec
TaurTaur
GemeniGemeni
RacRac
LeuLeu
FecioarăFecioară
BalanțăBalanță
ScorpionScorpion
SăgetătorSăgetător
Curs valutar
1 MDL   1 EUR 20.00 1 USD 17.34 1 RON 3.82 1 RUB 0.21 1 UAH 0.39
Sondaj
Dacă duminica viitoare ar avea loc un referendum privind unirea Republicii Moldova cu România, cum ați vota?
Prietenii noștri