Cel mai NOU brand de smartphone pregătit să intre pe piaţă ATACĂ din plin poziţiile Apple şi Samsung. Cu ce ATU cucereşte toţi utilizatorii
Vivo, brandul de smartphone susţinut de un miliardar chinez intră pe piaţa occidentală atacând poziţia lui Apple.
Vivo, brandul de smartphone-uri în ascensiune puternică susţinut de miliardarul chinez Duan Yongping, va începe să-şi comercializeze produsele în Occident pentru prima dată în contextul eforturilor de accelerare a expansiunii sale, relatează Bloomberg, citat de mediafax.ro.
Încurajat de succesul înregistrat pe plan local în faţa rivalilor ca Apple şi Samsung, compania intenţionează acum să atace pieţe dezvoltate cu produse mai avansate.
„De la prima noastră intrare pe pieţele internaţionale în 2014, ne-am dedicat înţelegerii nevoilor consumatorilor prin cercetări aprofundate pentru a aduce produse inovatoare şi elegante care să corespundă stilului lor de viaţă şi nevoilor", a declarat vice-preşedintele Vivo, Alex Feng.
În următoarele luni, al treilea cel mai mare brand de smartphone-uri al Chinei, îşi va comercializa gadgeturile în Rusia, Taiwan şi Singapore.
Vivo vinde deja smartphone-uri în Indonezia, Thailanda, Filipine, Vietnam, precum şi în India, Nepal şi Pakistan. Este a treia cea mai utilizată marcă de telefoane din India, cu o cotă de piaţă de 13%.
Pe lângă opţiunile smartphone premium la un preţ mai mic decât al dispozitivelor emblematice de la Apple şi Samsung, telefoanele Vivo sunt cunoscute pentru capacităţile lor de încărcare rapidă şi pentru o durată lungă de viaţă a bateriei.
Percheziții la doi PROCURORI cercetați PENAL pentru îmbogățire ilicită
IMPORTANT pentru călători: Dacă aveți un zbor de la Chișinău, trebuie să ajungeți la Aeroportul Internațional Chișinău cu trei ore înainte de decolare
VOT FINAL // Controalele abuzive pentru antreprenori, eliminate de către Parlament: Economii de aproape 70 de milioane de lei pe an