RÂND ELECTRONIC: Fluxul de cetățeni, gestionat ALTFEL decât până acum la centrele multifuncționale ale Agenției Servicii Publice
Agenția Servicii Publice a lansat ieri, 21 aprilie, un nou sistem electronic de gestionare a fluxului de cetățeni - în baza rândului electronic cu tichet virtual.
Aplicația a trecut cu brio primul test la lansarea Centrului Multifuncțional Ocnița, iar responsabilii au concluzionat că aceasta este „o metodă modernă, utilă și accesibilă”.
Astfel, pentru a obține un tichet virtual din sistem, solicitantul trebuie să dispună de un telefon mobil cu care se va conecta la rețeaua WI-FI a Centrului. Ulterior, prin intermediul browserului Google Chrome, se introduce codul „10.7.26.10:81” și se selectează oficiul și serviciul dorit.
Informația privind statutul solicitantului în sistem se actualizează online și poate fi vizualizată pe ecranul telefonului mobil, în raza de acoperire a rețelei WI-FI.
Agenția Servicii Publice a deschis până acum patru centre multifuncționale pe teritoriul R. Moldova.
Cei care vor submina democrația și independența R. Moldova, MONITORIZAȚI în continuare de SUA. „Statele Unite ale Americii sunt cei mai importanți parteneri ai R. Moldova atunci când vorbim de sancțiuni”
„Timpuri pe care nu le-a vrut Dumnezeu”: O expoziție dedicată foametei organizate de sovietici în Basarabia și filmul „Omorâți prin înfometare”, la Muzeul Național de Etnografie și Istorie Naturală din Chișinău
Autoritățile R. Moldova, ajutate de 14 Înalți Consilieri UE în procesul de reforme și de integrare europeană: Jumătate dintre aceștia sunt din România