R. Moldova: A mers la un centru de deservire și și-a schimbat uleiul la mașină, dar i s-a STRICAT automobilul. Agentul economic, pus la respect
Un bărbat din R. Moldova a mers acum câteva luni la un centru de deservire a automobilelor ca să-și schime uleiul de la mașină, dar peste puțin timp a dat de belea.
După 2-3 luni de la înlocuirea uleiului în cutia de distribuție, computerul de bord al automobilului a început să arate o eroare.
Consumatorul a crezut că problema vine de la vreo piesă defectă și s-a adresat la un auto-service pentru a găsi problema. Un mecanic de aici a stabilit că piesa defectă nu poate fi reparată, fiindcă îi lipsesc anumite detalii, iar cauza ar putea fi calitatea proastă a uleiului recent înlocuit în cutia de distribuție.
Enervat, bărbatul s-a dus la centrul care i-a înlocuit uleiul să ceară socoteală, dar agentul economic nu a stat să-l asculte. Atunci, omul a scris o petiție la Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței.
Pentru a constata calitatea uleiului folosit de către agent economic, inspectorii Agenției au comandat o expertiză, în urma căreia s-a demonstrat faptul că uleiul folosit era de calitate îndoielnică.
Abia după ce a văzut acest lucru, agentul economic i-a restituit păgubașului banii pe care i-a cheltuit pentru serviciile de la acest centru de deservire a automobilelor, dar și 9 000 de lei în calitate de pagubă materială.
Vicepremierul Popșoi, la Washington: În ultimii doi ani, de când Rusia a atacat militar Ucraina, R. Moldova „a demonstrat reziliență și a arătat că este un partener de încredere pentru toată lumea civilizată”
PERCHEZIȚII // Metale prețioase în valoare de aproape 1,6 milioane de lei, aduse prin contrabandă în R. Moldova: Declarațiile contradictorii ale unui bărbat de 37 de ani
Nicolae Negru // Despărțirea apelor politicii moldave