11:46:07 20.11.2017
Stiri

O actriță americană PROSTEŞTE lumea: Vedeta vinde „stickere cu energie“

Monden 03.07.2017 19:30 Vizualizări1031 Autor: Ziarul National
O actriță americană PROSTEŞTE lumea: Vedeta vinde „stickere cu energie“ sursa: eva.ro

Compania Goop, deţinută de actriţa americană, Gwyneth Paltrow, susţine că stickerele care protejează sănătatea sunt folosite şi de NASA.

Gwyneth Paltrow e o actriţă renumită şi talentată, nimeni nu zice nu. Dar de aici şi până la a fi considerată un guru al unui stil de viaţă echilibrat şi sănătos, cum încearcă ea să se consacre, este cale lungă. Iar tentativele sale mai mult o lasă fără credibilitate decât să-i întărească imaginea. Ultima sa ispravă confirmă că n-a ales bine calea pe care vrea să o urmeze.

Compania Goop, pe care vedeta a înfiinţat-o, e acuzată că stoarce oamenii de bani cu un plasture în valoare de 120 de dolari care, chipurile, „îmbunătăţeşte sănătatea”, susţinând că include o tehnologie folosită şi de NASA. Numai că agenţia spaţială americană a reacţionat prompt şi a negat orice legătură cu acest produs care pare a fi un simplu autocolant, fără proprietăţi miraculoase.

Potrivit companiei, stickerele, denumite Body Vibes, „reechilibrează frecvenţa energiei din corpul nostru” şi trebuie lipite pe umeri, spate, şolduri sau pe piept timp de o lună. Totodată, Goop recomandă să consumăm multă apă „pentru a îmbunătăţi conductivitatea energetică a corpului”.

Site-ul de tehnologie Gizmodo a relatat că Goop a promovat iniţial aceste stickere susţinând că includ un material folosit de NASA la fabricarea costumelor astronauţilor. „Stickerele Body Vibes (create cu acelaşi material conductiv din carbon folosit de NASA pentru costumele spaţiale care pot monitoriza semnele vitale ale astronauţilor) sunt presetate pe o frecvenţă ideal, permiţându-le să sesizeze dezechilibrele”, susţinea firma producătoare. Acest fragment din textul de promovare a fost eliminat de pe site-ul Body Vibes după ce un reprezentant NASA a declarat pentru Gizmodo că nu există niciun material conductiv din carbon în costumele spaţiale.

La rândul ei, Goop a încercat să-şi acopere derapajul: „Conţinutul nostru are rolul de a scoate în evidenţă produse unice şi oferte adresate minţilor deschise la nou şi să încurajeze dezbaterea”, se precizează într-un comunicat citat de cotidianul britanic The Independent. „Ţinând cont de poziţia NASA, vom face o analiză internă pentru a verifica acuzaţia şi am eliminat promovarea de pe site-ul nostru până la încheierea propriei investigaţii”, se mai arată în documentul citat.

Body Vibes a transmis un comunicat în care explică situaţia şi cere scuze pentru modul eronat în care a fost promovat plasturele: „Cerem scuze NASA, firmei Goop, clienţilor şi fanilor noştri pentru această eroare de comunicare.

Nu am intenţionat niciodată să inducem pe cineva în eroare. Am înţeles că inginerii noştri au fost dezinformaţi de un distribuitor cu privire la materialul respectiv, care a fost de altfel cumpărat pentru aceste specificaţii. Regretăm că nu am făcut o analiză mai atentă înainte de a include prezentarea distribuitorului în promovarea acestui produs. În orice caz, originea materialului nu afectează eficienţa produsului nostru. Body Vibes rămâne ataşată ideii de a oferi instrumentele utile unui stil de viaţă holistic şi suntem în continuare devotaţi calităţii produselor noastre.”

Cu alte şi mai puţine cuvinte, în traducere, „ne pare rău, altcineva e de vină, ar fi trebuit să fim şi noi mai atenţi, dar produsul oricum e bun şi continuaţi să cumpăraţi de la noi.”

De altfel, câteva stickere încă sunt la vânzare pe site-ul firmei, la un preţ redus de 60 de dolari pentru un pachet de 10 bucăţi, relatează IFL Science, care le recomandă cititorilor să nu cadă pradă acestei „pseudoştiinţe”, să mănânce sănătos şi să facă mişcare, acesta fiind singurul „sfat magic” pe care site-ul îşi permite să-l ofere.

Nu este prima oară când Goop provoacă o controversă. În ianuarie, compania actriţei a lansat un ou de jad (piatră semiprețioasă compusă din silicat natural de aluminiu, calciu și magneziu, de culoare albă-verzuie până la verde închis, cu luciu sticlos), un obiect de mărimea unei mingi de golf care, introdus în vagin, le-ar fi stimulat libidoul şi le-ar fi întărit sănătatea, notează site-ul citat. Evident, produsul n-a avut succes.

Actrița americană Gwyneth Paltrow a anunțat pe Twitter lansarea în septembrie a unei reviste trimestriale numită Goop, la fel ca site-ul pe care l-a creat în 2008. Revista face parte dintr-un parteneriat cu editura Condé Nast, care va colabora și cu site-ul goop.


Anna Wintour, redactorul șef al revistei Vogue și director artistic al Condé Nast, s-a implicat personal în acest proiect. „Știu de mult că Gwyneth are gusturi minunate și viziune, dar cu Goop ea a construit ceva remarcabil, o rescriere modernă a modului în care trăim astăzi”, a declarat Anna Wintour, citată în comunicat.

Gwyneth Paltrow a creat Goop ca un concept, un site care le oferă internauților sfaturi culinare, în materie de sănătate, călătorie și frumusețe. Goop este de asemenea o marcă pentru haine, produse de înfrumusețare și parfumuri, toate vândute pe site.

În 2014, site-ul de lifestyle creat de actriţa americană a înregistrat datorii de peste 1,6 milioane de dolari.

Vedeta americană în vârstă de 44 de ani, câștigătoarea unui Oscar pentru cea mai bună actriță în 1999 pentru „Shakespeare in Love”, a depus la Fisc „un bilanţ contabil abreviat” pe anul 2013 al companiei ei de lifestyle, însă, potrivit site-ului RadarOnline.com, valoarea activelor site-ului Goop a scăzut de la 848.226 de dolari, în 2012, la 752.210 dolari, în 2013.

În 2014, compania care şi-a mutat sediul general de la Londra la Los Angeles a trecut printr-o modificare majoră a personalului angajat şi a managerilor. Astfel, Lisa Gersh, fostul director executiv al companiei Martha Stewart Living, l-a înlocuit în funcţia de CEO pe Sebastian Bishop, iar Preete Janda, directorul financiar al site-ului, şi-a părăsit în luna iulie funcţia pe care a ocupat-o vreme de un an.

Radar Online a anunţat în aprilie că Gwyneth Paltrow a obţinut un împrumut, fără dobândă, luat din activele site-ului Goop.

Potrivit presei internaţionale, situaţia site-ului de lifestyle nu este chiar una disperată, întrucât Gwyneth Paltrow este una dintre cel mai bine plătite actriţe de la Hollywood, iar filmele în care a jucat au generat de-a lungul anilor încasări totale de peste 3,9 miliarde de dolari.

Totodată, conform revistei Business Week, site-ul Goop are peste 15.000 de abonaţi.

Gwyneth Paltrow este totodată o scriitoare apreciată în Statele Unite, iar cea mai recentă carte a ei, un volum de reţete culinare, „It's All Good”, a avut mare succes, după ce a ajuns pe primul loc în lista de bestselleruri publicată de New York Times.

Sursa: eva.ro

Merită și prietenii tăi să stie ASTA. Informează-i acum!





Comentarii
Promo
Promo
Punct de vedere NAȚIONAL
20.11.2017 10:00 Nicolae Negru Balonul Dodon s-a dezumflat

17.11.2017 10:15 Nicolae Negru Să nu dăm capitala pe mâna lui Plahot...

13.11.2017 10:19 Nicolae Negru PD, o resurecție reală sau falsă?

Horoscop
Vezi horoscopul tău pentru astăzi
Capricorn
Vărsător
Pești
Berbec
Taur
Gemeni
Rac
Leu
Fecioară
Balanță
Scorpion
Săgetător
Promo
Abonament
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri
Recomandat
Sondaj
Veți participa, pe 19 noiembrie, la referendumul de demitere a primarului de Chișinău, Dorin Chirtoacă?
Prietenii noștri

Ziarul Național 2013-2017. Toate drepturile sunt rezervate

Publicitate News widget RSS Contacte Developed by WebConsulting.md