GRAFIC // CUM vor fi CHELTUIȚI banii destinați noului BRAND național turistic
Reprezentanții Agenției Naționale a Tursimului au prezentat informația privind destinația celor o sută de mii de euro alocate pentru lansarea și promovarea noului brand național al industriei turismului.
Potrivit datelor oferite, banii vor fi cheltuiți pentru sensibilizarea opiniei publice din R. Moldova (noiembrie 2014 – martie 2015), promovarea la „Euronews” (noiembrie-decembrie 2014), participarea la expoziții din Olanda, Germania, România și Franța. „Cheltuielile programului sunt focusate pe o prezență vizibilă la evenimentele „B2B” și expozițiile internaționale în domeniul turismului”, susțin reprezentanții Agenției.
Astfel, cea mai mare parte din suma de o sută de mii de euro va fi direcționată spre participarea la opt expoziții și evenimente „B2B”. Sume aproximativ egale vor fi cheltuite pentru PR și tururi informative pentru presă, studii și analize, identitate vizuală și brand-book. Cea mai mică sumă, care potrivit reprezentanților Agenției Turismului este de cinci mii de euro, va fi alocată campaniei de promovare la „Euronews”.
Agenția Națională a Turismului a lansat, pe 20 noiembrie, noul brand turistic al R. Moldova care reprezintă „Pomul Vieții”. Programul de lansare și promovare al noului brand turistic este realizat cu susținerea financiară a Guvernului SUA, prin intermediul proiectului USAID „Creșterea Competitivității și Dezvoltarea Întreprinderilor II” (CEED II).
GALERIE FOTO // Biserica „Adormirea Maicii Domnului” din Căușeni, care datează din secole XVII - XVIII, a fost REDESCHISĂ: Sovieticii au transformat lăcașul sfânt cu fresce murale unice în HAMBAR, iar SUA l-au restaurat
OFICIAL // Fiecare al cincilea cetățean al R. Moldova este asistat social, peste 11% din populație trăiește din banii trimiși de peste hotare, iar cea mai mare parte a veniturilor lunare este cheltuită pentru MÂNCARE și întreținere
Un angajat al Ambasadei R. Moldova la Moscova, declarat persona non grata în Rusia: „Puternic protest” împotriva deciziei Chișinăului de expulza un angajat al Ambasadei Rusiei și de a nu permite rușilor să participe la Conferința FAO de la Chișinău